
Saturs
I. Vispārīgi
II. Līguma slēgšana
III. Pielietojamība
IV. Finanses
V. Domeni
VI. Atbildība
VII. Datu integritāte
VIII. Atbalsts / Palīdzība
IX. RESELLER plāna / VPS plāna noteikumi
X. Satura politika
XI. Izmantošanas politika
XII. Resursi
XIII. Derīgums
I. Vispārīgi
Vārda "Hostico" lietošana šajos noteikumos un nosacījumos identificēs uzņēmumu S.C. Awesome Projects S.R.L., kas atrodas Maramureš, Sighetu Marmației, Str. Mihai Viteazu nr. 8, kā pakalpojumu sniedzēju. Hostico piedāvātie pakalpojumi ir vērsti uz fiziskām personām, juridiskām personām, juridiskajām institūcijām utt., kuriem ir juridiskā kapacitāte būt daļai no līgumiskās sadarbības. Noteikumi, nosacījumi un pakalpojumu piedāvājumu darbības apraksts, uz kuriem atsauce tiek veikta šajā dokumentā ārējo saišu veidā, ir neatņemama šo noteikumu un nosacījumu daļa. Papildu noteikumi un nosacījumi, pat ja tie ir zināmi, nav daļa no šā dokumenta, ja vien tie nav izteikti ieviesti un savstarpēji atzīti.
Hostico ir vienīgais visu materiālu un informācijas, kas pieejama tīmekļa vietnē, īpašnieks. Klienti vai tīmekļa vietnes apmeklētāji nevarēs kopēt, reproducēt, izplatīt, publiski sazināties vai pārraidīt šādus materiālus vai to daļas jebkurā formā un ar jebkādiem līdzekļiem.
Hostico patur tiesības apturēt piedāvātos pakalpojumus, ja tiek pārkāpti zemāk norādītie noteikumi vai ja nav savlaicīgas atbildes par šiem pārkāpumiem. Hostico arī patur tiesības atklāt klienta informāciju saskaņā ar Privātuma politiku, lai izpildītu jebkuras juridiskās prasības. Gadījumā, ja šai informācijai nav jāpaliek konfidenciālai, klients tiks par to informēts.
Hostico patur tiesības dzēst jebkuru kontu ar 15 dienu iepriekšēju paziņojumu. Jebkurš termins, kas nav norādīts šajā dokumentā, ir atvērts interpretācijai un izmaiņām no Hostico puses bez iepriekšēja brīdinājuma.
II. Līgums
Iepriekšēja šo Noteikumu un Nosacījumu pieņemšana ir nepieciešama jebkuram centienam attiecībā uz pakalpojumu iegādi, ko piedāvā Hostico. Pasūtījuma veikšanas brīdī klients uzņemas līgumattiecību uzsākšanu ar Hostico. Mēs nekavējoties apstiprināsim šo uzsākšanu, taču šis apstiprinājums nenozīmē, ka klientam vai Hostico ir pienākums turpināt pasūtījuma aktivizāciju. Mēs paturam tiesības pieņemt vai noraidīt klienta pasūtījumu, izskatot klienta attiecībā uz pasūtījumu sniegto autentiskumu un uzticības līmeni.
Ievietojot pasūtījumu, klients paziņo un garantē uz savu atbildību, ka viņam ir likumīgā spēja iegādāties Hostico piedāvātās pakalpojumus sev vai uzņēmumam, ko viņš pārstāv.
Viņiem ir pienākums aizpildīt visus laukus par savu identifikāciju ar pareiziem un derīgiem datiem, kas ir nepieciešami sadarbībai ar Hostico. Klients apzinās, ka nepareizu vai nepilnīgu datu sniegšana var ietekmēt Hostico spēju sniegt līgumā noteiktos pakalpojumus un noteiktās situācijās var izraisīt šo pakalpojumu aktivizēšanas atteikumu no Hostico puses. Klienta ievadītie dati tiek apstrādāti un pārvaldīti saskaņā ar Privātuma politiku kā arī Datu apstrādes līgumu.
III. Lietojamība
Šie noteikumi attiecas uz visiem Hostico klientiem, kas ir kāda no piedāvātajām paketēm vai pakalpojumiem tīmekļa vietnē, pakalpojumu izmantošana notiek tikai saskaņā ar šiem Noteikumiem un Nosacījumiem, tie attiecas uz visām līgumattiecībām starp klientu un Hostico. Likums, saskaņā ar kuru darbojas šie noteikumi un nosacījumi, ir spēkā līgumattiecību uzsākšanas brīdī. Hostico piedāvātie pakalpojumi saskaņā ar līgumu ir tie, kas pieejami tīmekļa vietnē Hostico.
Visu šo Noteikumu un nosacījumu iespējamās interpretācijas identificēšana, kā arī visu iespējamās situācijas, kas var rasties, aptveršana ir gandrīz neiespējama. Tādējādi jebkura situācija vai termins, kas šajā dokumentā nav tieši vai netieši prezentēts vai apspriests, tiek interpretēts pēc Hostico ieskatiem.
IV. Finanšu
Vispārīgs
Pašreizējie tarifi ir tie, kas tiek rādīti Hostico vietnē.
Atkarībā no izvēlētā pakalpojuma, rēķinu periods var atšķirties. Visi maksājumi tiks veikti, pamatojoties uz pro forma rēķinu, ko izsniedz Hostico. Klients piekrīt samaksāt par pakalpojumiem iepriekš par periodu, kurā tie tiek sniegti.
Neatkarīgi no valūtas, ko izmanto tarifų attēlošanai, rēķini un maksājumi tiks apstrādāti RON valūtā saskaņā ar BNR maiņas kursu rēķina izsniegšanas datumā, saskaņā ar piemērojamiem tiesību aktiem.
Transportēšana
Rēķini tiek nosūtīti elektroniskā formātā pa e-pastu kā pielikumi un tos var lejupielādēt jebkurā laikā no klienta konta. Pēc pieprasījuma tie var tikt nosūtīti arī ar autorizētās personas parakstu uz tiem. Ja klients pieprasa rēķinu nosūtīšanu fiziskā formātā, piegādes izmaksas sedz klients.
Atliekšana/apturēšana/reaktivācija
Hostico piedāvātie hostinga pakalpojumi pēc noklusējuma ir aktīvi 7 dienas pēc pro forma rēķinā norādītā termiņa.
Pakalpojumi, kurus Hostico iegādājas no citiem pakalpojumu sniedzējiem (piemēram, domēni, licences, SSL sertifikāti), var tikt pagarināti tikai maksājuma brīdī, ar derīguma termiņu, kas ir vienāds ar pro forma rēķinā norādīto termiņu.
Klientiem ir iespēja jebkurā laikā pieprasīt maksājuma atlikšanu Hostico hostinga pakalpojumiem. Maksājuma atlikšana var tikt piešķirta uz maksimāli 14 dienām pēc saistītā hostinga paketes termiņa. Izņēmuma gadījumos, pēc detalizētas situācijas novērtēšanas no Hostico atbalsta komandas, var tikt apsvērta potenciāla izņēmuma iespēja, piešķirot maksājuma atlikšanu, kas pārsniedz 14 dienas.
Klientu konti, kas nav samaksājuši pakalpojumu maksas ne vēlāk kā 7 dienas pēc termiņa, kas norādīts pro forma rēķinā, tiks automātiski apturēti, ja nav maksājuma pierādījuma vai lūguma par atlikšanu.
Maksājuma pierādījums radīs tikai pasūtīto/apturēto pakalpojumu aktivizēšanu/reaktivēšanu, fiskālais rēķins tiks izsniegts tikai tad, kad samaksātā summa būs redzama vienā no Hostico bankas kontiem.
Hostico patur tiesības atjaunot/reaktivēt kontus tikai pēc tam, kad ir pilnībā samaksāti visi klienta parādīgie apmēri.
Nepayments
Hostico patur tiesības atņemt no pakalpojumu derīguma perioda, kas samaksāts iepriekš, lai kompensētu klientam par sniegtajiem, bet nesamaksātajiem pakalpojumiem parādus.
Kompensācija šādā veidā tiks balstīta uz izsniegtajām pro forma rēķiniem.
Hostico patur tiesības apturēt klienta kontu, ja rēķins netiek samaksāts līdz izsniegtajā rēķinā norādītajam termiņam.
Ja nesamaksāšana pārsniedz 30 dienas, konts kopā ar visiem tajā esošajiem datiem tiks automātiski dzēsts no servera.
Jebkurš turpmākais pieprasījums attiecībā uz datu iegūšanu vai atjaunošanu kontā dzēšanas brīdī, ja šiem datiem vēl pastāv dublējums, tiks izskatīts 2 stundu atbalsta minimumā dalītajām paketēm bez pārdevēja tiesībām, attiecīgi 4 stundas atbalsta paketēm ar pārdevēja tiesībām vai VPS.
Papildu nepieciešamais laiks būs atkarīgs no hostinga paketes veida, kā arī saistīto datu apjoma.
Atjaunošanai nepieciešamās atbalsta stundas tiks noteiktas un paziņotas klientam pēc Hostico tehnisko operatoru veikta analīzes.
Jaunināt / Samazināt
Klientam ir iespēja jebkurā laikā jaunināt vai samazināt iegādātās pakalpojumus. Jaunināšanas gadījumā tiks iekasēta tikai starpība starp sākotnējo paketi un paketi, uz kuru tiek veikta jaunināšana, par atlikušajā laikā, kas iepriekš samaksāts par sākotnējo paketi. Samazināšanas gadījumā atlikušais kredīts var tikt izmantots, lai pagarinātu saistīto pakalpojumu, taču mēs iesakām pirms šīm darbībām konsultēties ar Hostico komandu par jūsu konkrētajām vajadzībām.
Kredīts samazināšanai tiek aprēķināts tikai par visu mēnešu, kas iepriekš samaksāti, attiecībā uz pieprasījuma datumu un nākamo maksāšanas termiņu.
Jaunināšanas/samazīšanas darbi vai pārejas uz jaunu piedāvājumu tiek veikti bez maksas tikai vienu reizi 60 dienu periodā. Ja šāda veida jauns pieprasījums tiek iesniegts šajā periodā, Hostico patur tiesības iekasēt maksu par procedūru atbalsta stundās.
Jaunināšanas/samazīšanas darbi, kas ietver kontu konsolidācijas, neatkarīgi no laika posma, kurā tie tiek veikti, tiks iekasēti atbilstoši iegādātajām atbalsta stundām.
Jaunināšanas/samazīšanas darbi, kas ietver vadības paneļa maiņu, kas tiek veikta pēc klienta pieprasījuma, tiks iekasēti atbilstoši iegādātajām atbalsta stundām.
Pakalpojumi, kuru prezentācijai tiek izmantoti vērtības starp minimālo un maksimālo ('no' - 'līdz'), ir norādīta cena minimālajām vērtībām. Pieejamās vērtības līdz prezentētajai maksimālajai var izvēlēties par maksu gan pasūtīšanas procesa laikā, gan vēlāk.
Naudas atgriešana
Klientam ir tiesības pieprasīt atmaksu par Hostico samaksātajiem pakalpojumiem jebkurā laikā, tomēr viņu atgriešana tiks veikta saskaņā ar šādiem nosacījumiem:
- ja pieprasījums tiek veikts 30 kalendāro dienu laikā no pasūtījuma aktivizēšanas, klients saņems pilnu atmaksu, izņemot gadījumus, kuros ir iesaistīta datu pārsūtīšana no ārēja pakalpojuma sniedzēja, šajā gadījumā tiks ieturēta summa, kas atbilst pārsūtīšanai nepieciešamo palīdzības stundu skaitam;
- ja pieprasījums tiek iesniegts vairāk nekā 30 kalendārās dienas pēc klienta pasūtījuma aktivizēšanas, tiks atgriezta tikai summa par atlikušajiem pilnajiem mēnešiem, kas samaksāti (attiecībā uz pieprasījuma datumu un nākamo maksājuma datumu);
- Ja pieprasījums jau ir veikts attiecīgajam domēnam, klients saņems atmaksu tikai par atlikušajiem pilnajiem mēnešiem, kas ir samaksāti (saistībā ar pieprasījuma datumu operācijai un nākamo maksājuma datumu);
- ja pieprasījums jau ir veikts no attiecīgā klienta, viņiem tiks atmaksāti tikai atlikušajiem pilnajiem mēnešiem, kas samaksāti (attiecībā uz darbības pieprasījuma datumu un nākamo maksājuma datumu);
- Ja klients izmanto piedāvājumu, kas ietver bezmaksas pakalpojumus (piemēram, domēnus, licences, ssl sertifikātus), to vērtība tiks atskaitīta no kopējās summas, kas jāatmaksā.
Samaksātās summas netiks atmaksātas par:
- pakalpojumi, kas iegādāti caur Hostico, ja Hostico nodrošina vai rezervē šos pakalpojumus. Pakalpojumi, kas ietilpst šajā kategorijā, ietver, bet neaprobežojas ar: domēnu reģistrāciju un atjaunošanu, programmatūras licences, ssl sertifikātus utt.;
- backup kopiju atjaunošana, kas saistītas ar hostinga kontiem pēc to dzēšanas, neatkarīgi no iemesla, kas noveda pie to dzēšanas;
- pakalpojumi, kas apturēti vai pārtraukti šo noteikumu un nosacījumu pārkāpuma dēļ, neatkarīgi no tā, vai tos tieši atklājusi Hostico komanda vai par tiem paziņojis trešais mēģinājums;
Ieprequested summa tiks apstrādāta no Hostico ne vēlāk kā 15 darba dienu laikā uz kontu, no kura tā tika samaksāta, vai uz citu kontu, ko norādījis klients;
Atgriešanu apstiprinās procesā, izsniedzot labojuma rēķinu, kas atbilst atmaksājamās summas ekvivalentam;
Periods starp labojuma izdošanu un attiecīgās summas faktisko ienākšanu klienta kontā nav Hostico kontrolē, jo to nosaka starpbanku pārskaitījumu procedūras un termiņi;
Nozares atgriežamās summas no klienta maksājumiem, kas nav samaksāti par izsniegtajām proforma rēķinām par sniegtajiem pakalpojumiem, tiks saglabātas.
Tarifu izmaiņas
Mēs paturam tiesības jebkurā laikā mainīt pakalpojumu cenrāžus, kas norādīti vietnē.
Ja jaunās cenas attieksies uz pašreizējiem klientu pakalpojumiem, viņi tiks informēti vismaz 30 kalendāro dienu pirms to stāšanās spēkā.
Attiecībā uz jaunu pakalpojumu līgumu cenu izmaiņām minimālais paziņošanas periods ir vismaz 7 kalendārās dienas.
Iepriekš apmaksāti pakalpojumi netiks ietekmēti ar cenu izmaiņām, izņemot to atjaunošanas brīdi.
Ja cena tiek mainīta, un tas ietver arī konfigurācijas izmaiņas līguma pakalpojumiem, tās tiks transponētas uz jaunām konfigurācijām ar atbilstošām cenu vērtībām vai konfigurācijām, kas ir pēc iespējas tuvāk esošajām konfigurācijām.
Maksājumu apstrāde
Atkarībā no klienta veida, maksājuma metodes, darījuma datuma un maksājuma iekasēšanas datuma, tas var ietvert automātisku vai manuālu pieteikšanās procesu. Ar automātisku vai manuālu apstrādi mēs domājam tiešu Hostico tirdzniecības operatora iesaistīšanos apstrādes procedūrā.
Fiskālās rēķinus par maksājumiem ar karti izsniegs tikai līdz mēneša priekšpēdējai darba dienai. Maksājumi, kas veikti šajās dienās pēc tam pašā mēnesī, būs ekvivalents fiskālajiem rēķiniem, kas izsniegti nākamajā kalendārajā mēnesī atbilstoši to parādīšanai bankas izrakstā.
Neatkarīgi no maksājuma apstrādes metodes vai fiskālā rēķina izsniegšanas datuma, apmaksātās pakalpojumi tiks aktivizēti pēc iespējas ātrāk no Hostico puses pēc maksājuma apstiprinājuma saņemšanas no maksājumu apstrādātāja.
Hostico piedāvā iespēju saglabāt kartes datus partneru maksājumu apstrādātāju platformās.
Tādējādi klients var jebkurā laikā pievienot vienu vai vairākas kartes savam klienta kontam un izmantot tās rēķinu apmaksai, neieguldot laiku pilnīgā maksājumu procesā, ievadot kartes datus un pēc tam apstiprinot maksājumu.
Papildus manuālai saglabātās kartes izmantošanai nopirktajiem pakalpojumiem, to var arī iestatīt atkārtotai maksāšanai par vienu vai vairākiem pakalpojumiem, lai, kad tiks izsniegts rēķins par šo pakalpojumu, nepieciešamā summa par tā atjaunošanu automātiski tiktu iekasēta no attiecīgās kartes.
Aktivizējot atkārtotu maksājumu, klients piešķir Hostico tiesības iekasēt vai izņemt attiecīgo summu, kas atbilst pakalpojuma atjaunošanas vērtībai, par kuru ir aktivizēts atkārtotais maksājums.
Iekasētie un apstrādātie atkārtotie maksājumi ir pakļauti vispārējiem atmaksu politikas noteikumiem.
Proforma rēķinu izdošana tiek veikta automātiski, Hostico rēķinot pakalpojumus, pamatojoties uz kontaktinformāciju un rēķina datiem, kas attiecas uz pakalpojumu, datiem, kurus sniedzis klients.
Informācija proforma rēķinā (neapmaksāts rēķins) var tikt mainīta tikai no klienta puses, kamēr tā atrodas proforma posmā. Šo informāciju vairs nav iespējams mainīt pēc maksājuma izpildes un fiskālā rēķina izdošanas.
Lai informācija proforma rēķinā parādītos arī fiskālajā rēķinā, maksātāja dati no darījuma, dati, ko sniedz banka un maksājumu apstrādātājs, ir jāsakrīt ar tiem. Pretējā gadījumā informācija fiskālajā rēķinā tiks mainīta no Hostico puses, lai tā atbilstu maksātāja datiem.
Klienta atbildība ir nodrošināt maksājuma veikšanas brīdī, ka dati, no kuriem tiks veikts maksājums, sakrīt ar proforma rēķinā norādītajiem.
Noteiktos gadījumos, ja maksātāja dati atšķiras no proforma rēķinā norādītajiem, Hostico patur tiesības sazināties ar klientu, lai precizētu situāciju attiecībā uz papildu informācijas sniegšanu precīzai rēķina izrakstīšanai.
Fiskālā rēķina datu modificēšana ir iespējama ar dažiem izņēmumiem, pirms to nosūtīšanas uz nacionālo E-rēķinu sistēmu, un tikai par tekošo mēnesi, pirms tiek iesniegta grāmatvedības situācija.
Kredīts / Līdzekļi
Klients var izvēlēties iemaksāt summas savā kontā kredīta vai līdzekļu veidā, ko klients izmantos nākotnes rēķinu apmaksai.
Rēķins, kas izsniegts kredīta pievienošanai, tiks pakļauts klientam piemērojamajai nodokļu likumdošanai, kas nosaka PVN likmes piemērošanu un līmeni.
Kredīts, kas pievienots klienta kontam, nesatur attiecīgo samaksāto PVN, bet, izmantojot vai piemērojot kredītu rēķina apmaksai, uz to esošais PVN nebūs jāmaksā.
Līdzekļu izmantošanu un piemērošanu noteiks klients un izpildīs manuāli, tie netiks izmantoti vai piemēroti automātiski.
Kredīts var tikt piemērots rēķiniem tikai tad, ja tā vērtība ir vienāda vai lielāka par rēķina summu pirms PVN piemērošanas. Daļējas maksājumi, konkrēti izmantojot kredītu, lai apmaksātu rēķinu, kura vērtība ir lielāka par kredīta vērtību, nav iespējami.
Ja viens vai vairāki klienta pakalpojumi ir atjaunoti iepriekš vai ja viņi ir patērējuši vairāk resursu nekā piešķirts, Hostico patur tiesības izmantot šīs summas saistītajiem izveidotajiem rēķiniem.
Finanšu statusa kredīta/līdzekļu ir pastāvīgi pieejams klienta kontā.
Izmantojot kredītu, lai apmaksātu noteiktus pakalpojumus, saskaņā ar piemērojamo likumdošanu, attiecīgie proforma rēķini kļūs par Pakalpojumu sniegšanas novērtējumiem.
Vienīgais brīdis, kad tiek izsniegts nodokļu rēķins, kas saistīts ar kredītu, ir brīdī, kad tiek izveidots rēķins par tā pievienošanu.
Minimālā summa, ko var iemaksāt, ir 10,00 €, un maksimālā summa ir 1000,00 €. Tāpat kopējie pieejamie līdzekļi noteiktā brīdī nedrīkst pārsniegt 1000,00 €.
Akcijas
Beigu gadījumā piedāvājumiem ar bezmaksas produktiem/pakalpojumiem, šie var tikt izmantoti tikai Hostico aprīkojumā un tīklā. Pārsūtot pakalpojumus citiem pakalpojumu sniedzējiem/reģistriem, klientam tiks iekasēta maksa, kas ir ekvivalenta šo pakalpojumu aktivizēšanai. Hostico patur tiesības jebkurā laikā pārtraukt reklāmas piedāvājuma derīgumu.
Attiecībā uz pakalpojumiem, kas tiek piedāvāti bez maksas vai tiem, kas ir aktivizētas akcijas ietvaros, parasti piedāvājumi attiecas tikai uz pirmo izmantošanas gadu, ar nosacījumu, ka otrajā gadā jāapmaksā pilna pakalpojuma cena, ja tiek vēlēta pagarināšana. Hostico var atbrīvot jebkurus pakalpojumus, kurus tas uzskata par piemērotiem, no šīs normas uz nenoteiktu laiku.
Rēķinu izsniegšana, kā arī attiecīgo pakalpojumu aktivizēšana vai atkārtota aktivizēšana tiks veikta komerciālās nodaļas darba laikā, izņemot brīvdienas un likumīgās atpūtas dienas.
Ja tiek pārkāpti iepriekš minētie noteikumi un nosacījumi, Hostico patur tiesības bloķēt atlīdzības klientam.
Reklāmas kuponi
Reklāmas kuponi ir sakārtoti vairākās kategorijās, pamatojoties uz derīguma periodu, iespējamo izmantošanas reižu skaitu un palaišanas datumu. Šajā lapā regulāros intervālos tiks rādīti pieejamie reklāmas kuponi kopā ar hostinga pakotnēm/pakalpojumiem un periodiem, uz kuriem tie attiecas.
- Iknedēļas kuponi
Katrā nedēļā no pirmdienas līdz svētdienai tiks nejauši izvēlēts hostinga pakete, kas gūs labumu no reklāmas kupona. Atlaides summa un minimālais iegādes periods katru nedēļu mainīsies, tādējādi tieši piedāvājot iespēju izvēlēties pareizo paketi par samazinātu cenu.
- Flash kuponi
Šie kuponi būs derīgi tikai 24 stundas, tomēr īsais derīguma termiņš tiks kompensēts ar augstāku atlaides procentu salīdzinājumā ar citiem kuponiem.
- Mēneša kuponi
Ņemot vērā to, ka ne visiem no mums ir nepieciešamie resursi, lai identificētu īslaicīgus kuponus, mēs esam nolēmuši katru mēnesi piedāvāt klientiem akcijas visiem hostinga pakotnēm. Galvenais faktors šim atlaidei būs rēķina periods, nevis izvēlētā pakotne.
- Brīvdienu kuponi
Dažas brīvdienas ir pelnījušas svinības! Šajā gadījumā Hostico piedāvās atlaides kuponus uz visu hostinga / tīmekļa pakalpojumu sortimentu.
- Ierobežoti kuponi
Atšķirībā no iepriekš prezentētajiem kuponiem, šie nav ierobežoti laika posmā, bet gan pēc izmantojumu skaita. Katrs kupons šajā kategorijā, kad tas ir izsmelts, vairs nevar tikt izmantots atkārtoti.
Vispārējie noteikumi, lietojot reklāmas kuponus:
- reklāmas kuponi ir pieejami visām fiziskajām un juridiskajām personām
- atlaide tiks piemērota tikai jauniem mitināšanas pasūtījumiem
- vietnes darbībai jāatbilst Hostico lietošanas noteikumiem
- kuponi nav piemērojami ar atpakaļejošu spēku
- kuponus nevar apvienot ar citiem kuponiem vai citiem atlaidēm, ko piedāvā Hostico vai trešās puses
- kuponi attiecas tikai uz pirmo iegādāto periodu
- kuponi attiecas tikai uz Hostico mitināšanas pakotnēm un privātiem serveriem
- bez maksas piedāvātie pakalpojumi/produkti iegādātajā hostinga paketē nav pakļauti atlaidēm
- kuponi neattiecas uz jauninājumu pasūtījumiem
V. Domēni
Attiecībā uz attiecībām no domēna vārda reģistrācijas/atjaunošanas viedokļa mūsu atbildība ir ierobežota līdz domēna vārda iegādes/atjaunošanas pakalpojuma nodrošināšanai.
Hostico nevar un nebūs atbildīgs par domēna vārda reģistrācijas likumību, vienīgā pārbaude, ko veic Hostico, ir domēna pieejamība reģistrācijai. Izvēlētā domēna vārda reģistrācijas pārbaude attiecībā uz noteiktu likumu pārkāpumiem, kā arī trešās puses intelektualitātes tiesību pārkāpumiem ir klienta atbildība.
Ja vien citādi nav noteikts, iesniedzot atsevišķus datus, izmantojot attiecīgo pasūtījuma veidlapu, vai rakstiska saziņa ar Hostico, domēnu reģistrācija notiks, pamatojoties uz identifikācijas datiem, kas ir klienta kontā. Klients tādējādi kļūst par reģistrēto domēnu legālo īpašnieku un juridiski atbildīgu par tiem.
Pašreizējā domēna piešķiršana nav Hostico ietekmē vai kontrolē, un klients var būt pārliecināts, ka reģistrācija/atjaunošana notika tikai brīdī, kad šo operāciju apstiprinājām mēs.
Hostico neuzņemas atbildību un nesniedz nekādas garantijas attiecībā uz domēnu reģistrāciju/atjaunošanu.
Domēnu paplašinājumus pārvalda daudzveidīgas organizācijas. Katrai no šīm organizācijām ir savi reģistrācijas, pārvaldības un strīdu noteikumi. Lai reģistrācija/atjaunošana noritētu veiksmīgi, klientam ir jāsniedz Hostico komandas dalībnieku pieprasītā informācija un dokumenti, kā arī cieši jāpievērš uzmanība viņu norādījumiem.
Kad domēns ir reģistrēts noteiktam laika periodam, tas pieder klientam izvēlētā rakstzīmju virknes formā. Pēc reģistrācijas vai pārsūtīšanas apstiprināšanas domēna nosaukumus mainīt nav iespējams.
Detalizētās prasības katram paplašinājumam, ko nodrošina Hostico, var skatīt, apmeklējot domēna noteikumus
Maksājums par domēnu atjaunošanu jāveic pirms proforma rēķina norādītās termiņa beigu datuma, konkrēti, derīguma datuma, lai izvairītos no situācijām, kad domēnu vairs nav iespējams atjaunot. Rēķina vai tā saturā norādītās datumi nekādā gadījumā neattiecās uz terminu un tos nedrīkst uzskatīt par maksājuma termiņu. Informācija aprakstā ir tikai aplēses, ko sniedz domēnu reģistratori attiecībā uz to derīgumu, un tiek iekļauta tikai klienta vispārējai informācijai.
Ja domēns tiek apmaksāts pēc termiņa/derīguma datuma, Hostico atsakās no jebkādas atbildības par papildu maksām, ko reģistrators iekasē par domēna reaktīvošanu/atjaunošanu.
Ja noslēgtā domēna atjaunošana netiek veikta pareizi un rezultātā tas kļūst pieejams tirgū un tiek reģistrēts citu lietotāju, sakarā ar Hostico rīcību vai bezdarbību vai jebkādu tehnisku bojājumu, kas var rasties, Hostico nebūs atbildīgs par lietotāja zaudējumiem.
Ja lietotājs cieš zaudējumus, jo domēns nav pieejams noteiktu laiku vai to reģistrē citas puses, kompensācija, ko piešķir Hostico, nepārsniegs sākotnēji samaksāto summu par domēnu, saskaņā ar rēķinā norādīto vērtību. Konstatējums jāpaziņo Hostico rakstveidā 30 dienu laikā no dienas, kad situācija tika pamanīta.
Hostico neuzņemas atbildību par domēnu nosaukumu pieejamību laika posmā starp pasūtījuma veikšanu un faktisko maksājumu par domēna reģistrāciju. Domēna reģistrācijas pakalpojums darbojas globāli pēc "pirmais nāk, pirmais tiek apkalpots" principa.
Domenes vārda reģistrācija nenodrošina imunitāti gadījumā, ja ir iebildumi attiecībā uz reģistrāciju, rezervēšanu vai šī domēna vārda izmantošanu. Strīda gadījumā par domēna vārdu, Hostico nodrošinās tiešu saziņu starp pusēm, lai situāciju atrisinātu mierīgā ceļā.
Ja abas puses nesasniegs vienošanos, strīdu var atrisināt, vēršoties pie tiesas.
Mierīgā vai tiesiskā strīdā klients atbalstīs Hostico nevainīgumu un pieņems, ka Hostico var veikt jebkurus pasākumus, kas tiek uzskatīti par nepieciešamiem, lai aizsargātu savas intereses, tostarp, bet ne tikai, bloķējot, dzēšot vai pārvietojot domēnu.
Ņemot vērā to, kā Hostico DNS pakalpojums darbojas koplietotajās paketēs caur DNS klasteri, uz Hostico serveriem nevar būt 2 domēni ar to pašu nosaukumu. Šī situācija var radīt problēmu, ja Hostico DNS serveros ir beidzies domēns, un trešā puse pasūta attiecīgā domēna mitināšanu. Šajā gadījumā, lai izpildītu pasūtījumu, Hostico sazināsies ar beigušā domēna mitināšanas īpašnieku, lai dzēstu tā DNS ierakstu. Ja klients nereģistrējas uz šo pieprasījumu, Hostico patur tiesības dzēst domēna DNS ierakstu no saviem serveriem. Šī darbība nekādā veidā neietekmē informāciju, kas uzglabāta par domēnu (tīmekļa vietne, e-pasts, datubāzes).
VI. Atbildība
Hostico nevar tikt uzskatīts par atbildīgu par zaudējumiem, kas radušies sakarā ar aprīkojuma vai tīkla pagaidu nepieejamību, neatkarīgi no šīs pārtraukuma iemesla.
Šis noteikums
Hostico patur sev tiesības veikt īsas apkopes operācijas (5-10 minūtes) jebkurā diennakts laikā, lai īstenotu pasākumus, kas vērsti uz pakalpojumu piedāvājuma īpašību (veiktspēja, drošība, uzticamība utt.) uzlabošanu. Šīs operācijas var tikt veiktas bez iepriekšējās paziņošanas skartajiem klientiem.
Hostico uzņemas atbildību gadījumā, ja pakalpojumu sniegšanas pārtraukumu izraisījusi apzināta rīcība vai tas ir rezultāts Hostico komandas nolaidībai. Klients paziņo, ka saprot un piekrīt, ka kopējā zaudējumu summa, ko viņš var pieprasīt no Hostico jebkādu iemeslu dēļ, un ko Hostico var izmaksāt, nekādā gadījumā un nevienā gadījumā nepārsniegs kopējo maksājumu summu, ko klients ir samaksājis pakalpojumu sniedzējam pēdējā rēķinā par pakalpojumu sniegšanu, kuru dēļ tiek pieprasīti zaudējumi.
Klients uzņemas atbildību par jebkādiem zaudējumiem, kas tieši vai netieši nodarīti Hostico, nepareizi izmantojot sniegtos pakalpojumus un pārkāpjot šos noteikumus un nosacījumus. Tas ietver, bet neaprobežojas ar tiesu izdevumiem, advokātu honorāriem, notāra nodevām un jebkādiem citiem izdevumiem.
Hostico nodrošina caur savu tīmekļa vietni pamācības, konfigurācijas piemērus un atbildes par dažādiem noteiktu pakalpojumu, lietojumprogrammu, operētājsistēmu, kontroles paneļu u.c. darbības aspektiem. Visa informācija šajos rakstos ir pārbaudīta un uzskatīta par derīgu tās publicēšanas brīdī, pamatojoties uz tajā laikā esošajiem darbības veidiem, tajā laikā pieejamajām lietojumprogrammu versijām un esošo dokumentāciju. Hostico negarantē, ka funkcionalitāte, kas tiek prezentēta vai vēlēta, tiks sasniegta, sekojot rakstos izklāstītajiem soļiem vēlākā laikā, uz dažādām konfigurācijām un citām lietojumprogrammu versijām, un tādēļ neuzņemas atbildību par jebkādiem zaudējumiem, kas var rasties, piemērojot rakstos prezentēto informāciju, neatkarīgi no tās veida.
Klienta konta pārvaldības lietojumprogramma pakalpojumiem piedāvā funkcionalitāti pārsūtīt pakalpojumus, kas pieder citiem Hostico klientu kontiem. Šai pārsūtīšanai ir nepieciešama piekļuve pakalpojuma turētāja klienta kontam, jo to var uzsākt tikai no turienes un uz e-pasta adresi, kas saistīta ar klienta kontu, pārsūtīšanas apstiprināšanai. Kā rezultāts noteiktajiem drošības pasākumiem, Hostico neuzņemas atbildību par veiktajām pārsūtīšanām. Pakalpojuma īpašnieks ir klients, kuram pakalpojums pieder viņa kontā jebkura pieprasījuma par informāciju vai darbībām attiecībā uz šo pakalpojumu laikā.
Hostico nav un nevar tikt turēts atbildīgs par kļūdu vai incidentu novēršanu iejaukšanās laikā lietojumprogrammu izmantošanā, ja šo lietojumprogrammu ražotāji/piegādātāji nepiedāvā risinājumu šo kļūdu novēršanai vai pārtrauc sniegt tehnisko atbalstu.
Hostico neuzņemas atbildību par klienta izmantoto programmatūras produktu licenci, izņemot tos, ko nodrošina Hostico.
VII. Datu integritāte
Attiecībā uz koplietotajiem hostinga kontiem un serveriem, kurus pārvalda mēs, mēs esam atbildīgi par servera drošību, bet ne par klienta instalētajām lietojumprogrammām.
Hostico neuzņemas atbildību par esošajām drošības nepilnībām klienta lietojumprogrammās un par jebkādiem zaudējumiem, kas radušies to izmantošanas dēļ.
Atbildība šajā jautājumā gulstas uz administratora, proti, lietojumprogrammu izstrādātāja pleciem.
Hostico neuzņemas atbildību par personīgo elektronisko ierīču aizsardzību, kas tiek izmantotas, lai piekļūtu līgumā paredzētajiem kontiem/pakalpojumiem. Lietotāja pienākums ir nodrošināt, ka gan lietojumprogrammas, kas instalētas/izmantojas hostinga kontos, gan viņu pašu ierīces ir atjauninātas un drošas.
Klients iegūs piekļuvi kontiem, izmantojot lietotājvārda un paroles kombināciju. Viņi ir atbildīgi par šo informāciju un citu sensitīvu datu drošību.
Klients būs atbildīgs par jebkuru ļaunprātīgu izmantošanu, kas izriet no šīs informācijas autorizētas vai neautorizētas izmantošanas. Ja viņi uzzina, ka neautorizēta trešā puse zina šo informāciju, tie nekavējoties jāatjauno.
Informācija par nosacījumiem, saskaņā ar kuriem tiek veiktas un uzglabātas rezerves kopijas, ir pieejama vietnē Hostico rezerves kopija.
Tomēr jāpiebilst, ka mēs nenodrošinām nekādas garantijas par rezerves kopiju integritāti, un vienīgā atbildība par datu rezerves kopijas esamību gulstas uz šo datu īpašnieku.
VIII. Atbalsts / Palīdzība
Identifikācija
Atbalsts piedāvātajiem pakalpojumiem ir pieejams, izmantojot metodes un laika posmu, kas norādīts kontaktu lapā, neatkarīgi no noslēgtā pakalpojuma veida.
Atkarībā no pieprasītās informācijas un/vai operācijām, Hostico operatori var identificēt klientu kā pakalpojumu turētāju, kas ir viņu pieprasījumu priekšmets.
Identifikācijas metodes atšķiras atkarībā no kontakta metodes, ko izmanto klients, kā norādīts zemāk:
- tālrunis - pieprasījums pēc informācijas klienta kontā, kā arī atbalsta PIN
- čats - pieteikšanās klienta kontā
- atbilstoša e-pasta un biļetes - izmantojot klienta kontam pievienoto e-pasta adresi pieprasījumu iesniegšanai
Atbilstības neievērošana Hostico pieprasījumiem kavē īpašuma tiesību identificēšanu un radīs nespēju atbildēt uz iesniegtajiem pieprasījumiem.
Atbildes laiks
Hostico cenšas nodrošināt atbildes laiku līdz 60 minūtēm pieprasījumiem, kas nosūtīti pa e-pastu vai biļeti. Tomēr šo laiku var ietekmēt faktiskā jautājuma sarežģītība, kā arī esošo pieprasījumu skaits tajā brīdī.
Telefona komunikācija, kā arī saziņa caur atbalsta lietotni, lai gan notiek reāllaikā, negarantē tūlītēju risinājumu iesniegtajai situācijai.
Tālruņa atbalsts
Telefona atbalstu nevar izmantot kā metodi situāciju izpētei vai problēmu risināšanai reālajā laikā.
Jebkura pieprasījuma, kas prasa izpētes laiku ilgāku par 5 minūtēm, tiks novirzīta uz alternatīvajiem atbalsta kanāliem.
Hostico patur tiesības pārtraukt atbalstu, kas sniegts attiecībā uz klientu izņēmuma gadījumos, piemēram:
- atbalsta pieprasījumu ļaunprātīga izmantošana
- nepieņemama valoda un uzvedība pret Hostico komandas dalībniekiem
Pieprasījumu klasificēšana kā ļaunprātīga vai valoda, uzvedība kā nepiemērota, aizvainojoša ir Hostico prerogatīva.
Jebkurš pieprasījums, kas ir ārpus Hostico sniegtās palīdzības VPS pārvaldītajā un kopshared hostinga pakalpojumos, tiks risināts attiecīgajās atbalsta stundās pārvaldītā hostinga pakalpojumā.
Šie pieprasījumi ietver, bet neaprobežojas ar:
- ierīču un e-pasta klientu konfigurācijas
- palīdzība ar instalētajām lietojumprogrammām
- jebkura cita pieprasījuma ārpus standarta Hostico atbalsta
Klienti, kas sniedz Hostico pakalpojumus trešajām personām, ir atbildīgi par sniegto pakalpojumu pārvaldību šai trešajai personai un nepieciešamā tehniskā atbalsta nodrošināšanu.
Hostico šādās situācijās nenodrošinās tehnisko atbalstu šīm trešajām personām, ja nebūs iespēju identificēt un noteikt attiecību dabu starp Hostico klientu un trešo personu.
VPS hostings
Hostico atbildība VPS pakalpojumu jomā ir ierobežota līdz šo pakalpojumu darbībai un Interneta savienojamības nodrošināšanai. VPS instalētie pakalpojumi nav iekļauti Hostico atbildībā, ja nav iegādāts Pārvaldīts VPS pakalpojums.
Izņemot piedāvājumus vai akcijas, kur atbalsts ir norādīts kā bezmaksas VPS pakalpojumos, atbalsts nav iekļauts bez maksas.
Klienti, kuri vēlas veikt darbības ārpus standarta atbalsta pakalpojumiem, var iegādāties atbalsta stundas.
Hostico patur tiesības atteikt jaunāku lietojumprogrammu, pakalpojumu, bibliotēku instalēšanu pat iegādāto atbalsta/pārvaldības stundu laikā.
Pārvaldīts VPS
VPS pārvaldības pakalpojums ir pieejams tikai VPS, kas iegādāts kopā ar kontrolpaneli, kas pieejams Hostico piedāvājumā.
Pārvaldītajā pakalpojumā klientam nebūs piekļuves super lietotāja autentifikācijas akreditācijas datiem servera līmenī.
Administrācija attiecas uz un sastāv no pakalpojumiem un lietojumprogrammām, kas nepieciešamas standarta hostinga servera darbībai, ko nodrošina uzstādītā vadības paneļa.
Starp tiem mēs uzskaitām: tīmekļa serveri, pasta serveri, datubāzu serveri, vadības paneli, ftp serveri, programmēšanas valodas, kas nepieciešamas klientu lietojumprogrammu darbībai.
Visi pieprasījumi attiecībā uz šo un vadības paneļa ārējo pakalpojumu un lietojumprogrammu uzstādīšanu vai konfigurēšanu tiks pakļauti un izskatīti iegādātajās atbalsta stundās.
Hostico serveru pārvaldība ietver šādas darbības:
- kontroles paneļa uzstādīšana un konfigurēšana ar saistītajiem pakalpojumiem
- ugunsmūra uzstādīšana un konfigurācija
- periodiska uzlabojumu instalētajām pakalpojumiem
- 24/7 uzraudzība un iejaukšanās
- pakalpojumu līmeņa optimizācijas
- servera līmeņa automatizācijas
Nepārvaldīts / IaaS
IaaS pakalpojumu turētāji saņems bezmaksas palīdzību tikai attiecībā uz iegādāto pakalpojumu darbību un to savienojamību infrastruktūras līmenī.
VPS konfigurācijas, tīkli, ārējā krātuve utt. nav iekļauti šajā.
Pāreja uz Pārvaldītu VPS ir iespējama tikai iegādājoties jaunu VPS ar šo iespēju.
Šo pakalpojumu īpašnieki var gūt labumu no papildu tehniskā atbalsta tikai iegādājoties atbalsta stundas.
Klienti ar pašpārvaldītiem VPS tiks brīdināti, ja VPS tiks identificēts kā inficēts vai kompromitēts, pamatojoties uz aktivitātēm, kas notikušas tīklā, vai citu rādītāju aktivizēšanas rezultātā, ko uzrauga Hostico.
Atkarībā no situācijas nopietnības un VPS aktivitātes, pēc sazināšanās ar klientu tiks veikti dažādi pasākumi, piemēram: atvienojot savienojumu ar publisko tīklu, apturot VPS utt.
Klienti ir atbildīgi par kompromita avota identificēšanu un noņemšanu, kā arī par utilītēm, ko izmantoja uzbrucēji, no VPS, lai to atjaunotu darbībā, un/vai var izvēlēties noslēgt līgumu par jaunu VPS, lai atjaunotu derīgos datus, kas tiem pieder.
Ja klients iejaucas, neuzņemas atbildību un VPS problemātiskā aktivitāte nepārtraucas, Hostico patur tiesības apturēt tā darbību uz nenoteiktu laiku.
Koplietotais hostings
Koplietojamo hostinga pakotņu klienti gūst labumu no 24/7 atbalsta attiecībā uz pakalpojumu darbību un funkcionalitāti, kas uzstādīti serverī. Pieprasījumi, kas veikti ārpus šī apjoma, var tikt klasificēti un piedāvāti vai nu citu Hostico pakalpojumu ietvaros, vai arī iegādāto atbalsta stundu ietvaros.
Koplietojamā servera līmenī netiks ieviestas izmaiņas, kas ietekmētu pakalpojumu vai servera darbību citiem klientiem šajā serverī.
Koplietojamo hostinga pakalpojumu turētāji var izvēlēties iegādāties atbalsta stundas operāciju veikšanai, kas nav iekļautas standarta atbalstā.
Pārvaldītā Mitināšana / xCMS
Klienti, kuriem nepieciešama palīdzība, veicot dažādas darbības instalētajās lietotnēs, var noslēgt līgumu par xCMS pakalpojumu.
Līguma noteikumi, kas definēti Pārvaldītajam hostinga / xCMS pakalpojumam, attiecas arī šeit.
Reseller Hosting
Tāpat kā koplietotā hostinga pakalpojumu lietotāji, klienti ar pārdevēja pakotnēm gūst labumu no 24/7 atbalsta attiecībā uz piedāvāto pakalpojumu funkcionalitāti.
Datu migrācija
Klientu datu pārsūtīšana ir darbība, ko veic Hostico komanda, kamēr galamērķa servers ir daļa no Hostico tīkla un šī darbība nepieder pie citu šo noteikumu un nosacījumu punktu jurisdikcijas.
Šī darbība nesatur nekādas izmaksas sekojošos gadījumos:
- balstoties uz sākotnējo pasūtījumu attiecīgajam pakalpojumu komplektam koplietotajā mitināšanā, pārdevēju un pārvaldītajos VPS pakalpojumos
- starp Hostico tīkla serveriem, kā rezultātā veiktas jaunināšanas / samazināšanas operācijas, izņemot to, kas norādīta šo operāciju aprakstā
Operācija tiks iekasēta atbalsta stundās šādos gadījumos:
- pārskaitījums uz VPS, kas ir klienta pārvaldībā
- datu pārsūtīšana, kas pieprasīta 30 dienu laikā pēc Hostico pakalpojuma aktivizēšanas kontiem / vietnēm / lietojumprogrammām, kas atšķiras no galvenā pakalpojuma, uz kuru pārsūtīšana tiek veikta
- Ja, klienta rīcības / nerīkošanās dēļ, kas ir pretrunā Hostico instrukcijām, datu pārsūtīšana ir jāatsāk
- Jebkura darbība, ko nevar veikt automātiski un kurai nepieciešama manuāra vai pielāgota iejaukšanās.
Saistībā ar daudziem iespējamiem iestatījumu apvienojumiem, gan lietojumprogrammai, gan programmēšanas valodai, mēs nevaram sniegt absolūtu garantiju un neuzņemamies atbildību par vietnes/lietojumprogrammas optimālu darbību, veicot pakotnes maiņu, migrāciju vai lietojumprogrammas klonēšanu. Katrā lietotājā var būt savas konfigurācijas, kas var ietekmēt veiktspēju un saderību ar konkrētām ierīcēm un vidi. Klientam jānodrošina, ka dati ir migrēti, kā pieprasīts, un e-pasta kontu gadījumā lietotājs ir atbildīgs par izmantoto e-pasta klientu konfigurēšanu/konfigurēšanu.
Hostico nevar tikt turēts atbildīgs par jebkurām darbības kļūdām vai grūtībām piekļūt noteiktām funkcionalitātēm, kas var rasties migrācijas laikā starp dažādiem serveriem, gan vietnes/lietojumprogrammas līmenī, gan e-pasta kontu gadījumā.
Atbalsta stundas
Atbalsta stundas norāda laiku, kas atvēlēts klientu pieprasījumiem mēneša laikā. Tās ir sadalītas 2 kategorijās, proti:
- atbalsta stundas, kas sniegtas pēc noklusējuma iegādātajiem pakalpojumiem
- papildu atbalsta stundas, iegādātas uzdevumu veikšanai ārpus standartatbalsta
Galvenā atšķirība starp šiem ir derīguma periods un iespēja uzkrāt.
Implicitā atbalsta stundu piedāvājums ir derīgs tikai mēneša periodiem, beidzoties katra apmaksātā mitināšanas mēneša beigās un to nevar uzkrāt ar nākamā mēneša stundām.
Tieši iegādātās atbalsta stundas var apvienot ar citām atbalsta stundām un tām nav derīguma termiņa.
Atbalsta stundu iegāde negarantē pieprasījumu pieņemšanu vai risināšanu, kas iesniegti Hostico komandai.
Atbalsta stundu skaitīšanu, pamatojoties uz pieprasījumiem, kas iesniegti tehniskajai komandai, veiks, ņemot vērā Hostico tehniskā operatora piešķirto laiku problēmu risināšanai.
Atbalsta stundas tiks skaitītas visiem tehniskajiem pieprasījumiem, kas veikti VPS pārvaldīto pakalpojumu ietvaros, neatkarīgi no saziņas metodes, skaitīšana notiks gan tiešajiem pieprasījumiem, ko veicis konta turētājs, gan jebkurām trešajām pusēm, kurām ir piešķirtas tiesības veikt tehniskus pieprasījumus.
Ar nestandarta atbalsta operācijām mēs saprotam jebkuru darbību, kuru var veikt tieši klients (ar vai bez Hostico atbalsta komandas norādījumiem), taču dažādu iemeslu dēļ tiek lūgts to veikt tehniskajiem operatoriem.
IX. RESELLER plāna / VPS plāna noteikumi
Klientam ir tiesības uz saviem līgumiskajiem attiecībām, pamatojoties uz tiešsaistes klātbūtni, ko nodrošina Hostico. Šajā gadījumā klients no mūsu viedokļa paliek primārais līgumslēdzējs. Klients ir pienākums nodot šajā dokumentā noteiktos noteikumus un nosacījumus visiem trešajiem personām, ar kurām viņš sadarbojas, un nodrošināt, ka tie saprot, piekrīt un ievēro tos.
Ja ir izmaiņas, kas jāveic pārdevēja klientiem / VPS turētājam, viņiem ir pienākums sadarboties. Pēc pieprasījuma viņiem jāsniedz mums savu klientu kontaktinformācija. Hostico patur tiesības tieši pieprasīt rakstisku apstiprinājumu par jebkurām izmaiņām, kas jāveic attiecībā uz pārdevēja klientiem / VPS turētāju.
Atpakaļpārdevējs / VPS īpašnieks ir atbildīgs par jebkādiem noteikumu un nosacījumu pārkāpumiem, ko veikuši viņa paša klienti. Tas ietver finansiālu atbildību par jebkādiem zaudējumiem, kas radījušies šo pārkāpumu rezultātā.
Atpakaļpārdevējs / VPS īpašnieks piekrīt atlīdzināt Hostico visus pieprasījumus, kas var rasties no trešajām personām un citiem viņu līgumslēdzējiem.
X. Satura politika
Hostico piedāvātie pakalpojumi sniedz jums brīvību augšupielādēt, izvietot un izmantot lietojumprogrammas gan personiskai, gan komerciālai lietošanai.
Dažādu lietojumprogrammu izmantošana, izmantojot Hostico pakalpojumus, ir pakļauta šo lietojumprogrammu noteikumiem un nosacījumiem.
Klienta pienākums ir identificēt savu informāciju un informāciju, kas pieder citiem fiziskām personām, juridiskām personām un jebkurām citām vienībām.
Atbilstība un ievērošana autortiesībām, preču zīmēm un citiem intelektuālā īpašuma veidiem ir klienta atbildība; tādēļ klients piekrīt nepubliķēt saturu, kas varētu pārkāpt trešo personu tiesības vai piemērojamās likumus.
Hostico aprīkojums un tīkls drīkst tikt izmantots tikai likumīgām vajadzībām.
Ir aizliegta jebkādas informācijas, datu vai materiālu pārsūtīšana, glabāšana vai izplatīšana, kas pārkāpj spēkā esošos tiesību aktus vai kas tieši vai netieši var atvieglot jebkura tiesību akta pārkāpšanu.
Neapšaubāmi un nekādā gadījumā Hostico piedāvātie pakalpojumi nedrīkst tikt izmantoti, lai sazinātos par, atsauktos uz vai virzītu uz kādu no šiem.
- materiāli vai informācijas saturs, kas pārkāpj autortiesības, preču zīmju tiesības, kā arī jebkuras citas intelektuālā īpašuma tiesības, kas pieder trešajai pusei
- ķermeņa atklātība, pornogrāfija, jebkura attēla vai teksta ar seksuālu vai obscēnu saturu, nesniedzot atbilstošas juridiskas prasības
- bērnu pornogrāfija
- draudi, ļaunprātīga izmantošana, vajāšana, apmelojoši izteikumi
- jebkura attēla vai teksta, kas paredzēts, lai veicinātu ksenofobiju;
- teksts vai materiāli ar vardarbīgu dabu
- apmelnojošs, aizvainojošs, nomelnojošs vai apmelojošs saturs
- saturu ar rasu vai diskriminējošu raksturu
- saturā, kas ir maldinoša, nepatiesa, maldinoša vai krāpnieciska
- satur, kas iebruk privātumā trešai pusei vai pārkāpj viņu likumiskās tiesības
- vulgārs, neķītrs, necienīgs vai nelikumīgs saturs
- vīrusi, trojanie zirgi vai citi līdzīgi
- piratizēts programmatūra vai programmatūra, kas vērsta pret tiem, kuri piratizē programmatūru vai piedalās līdzīgās aktivitātēs
Klients piekrīt atbildēt uz Hostico pieprasījumiem attiecībā uz trešo pušu sūdzībām par vietnes saturu 5 dienu laikā no paziņojuma saņemšanas pa e-pastu. Hostico nav pienākuma pārbaudīt vai apskatīt klientu publicēto saturu.
Hostico patur tiesības pēc saviem ieskatiem dzēst vai grozīt jebkuru klienta saturu, kas tiek uzskatīts par šo noteikumu un nosacījumu pārkāpšanu, ar iepriekšēju paziņojumu.
Hostico patur tiesības apturēt jebkura klienta kontu, kurš pārkāpj šos noteikumus, bez iepriekšēja paziņojuma.
Ja klients vāca/apstrādā personas datus, viņam ir jānodrošina, ka šī vākšana/apstrāde ir saskaņā ar piemērojamajiem likumiem.
XI. Lietošanas politika
Šī politika ir nepieciešama, lai aizsargātu hostinga pakalpojuma kvalitāti.
Mēs vēlamies apmierināt visu mūsu klientu prasības, nodrošinot kvalitatīvus pakalpojumus, mērķi, ko var sasniegt arī ar klienta atbalstu.
Veids, kā klients izmanto Hostico sniegtos pakalpojumus, ir cieši saistīts ar aprīkojuma un tīkla pareizu darbību, tādēļ ir nepieciešams nodrošināt piemērotu vidi hostinga pakalpojumu sniegšanai.
Mēs neļaujam izmantot programmas, kas nepārtraukti darbojas fona režīmā.
Mēs neļaujam skriptu izpildei ar cron uzdevumiem, kas iestatīti intervālos, kas ir īsāki par 5 minūtēm.
Mēs neļaujam izmantot CGI skriptus.
Šādas aktivitātes ir aizliegtas:
- Hostico pakalpojumu izmantošana datorvīrusu, tārpu, plūdu, pasta bombardēšanas izveidei vai pārsūtīšanai, vai iesaistīšanās pakalpojumu atteikšanas uzbrukumos
- skriptu izmantošana proxy vai IRC, vai līdzīgu veidu, piemēram, FormMail, PhpShell vai citu līdzīgu, tostarp komerciāliem skriptiem, kuros ir zināmas drošības ievainojamības, tērzētavas, wap tērzēšanas; IRC Egg Drop roboti, torrentu izsekotāji utt., top vietnes, tiešsaistes spēles (izņemot flash spēles)
- personiskās informācijas vākšana nelikumīgiem mērķiem
- neautorizēta piekļuve datiem, sistēmām vai tīkliem (phishing, spoofing, proxy, hakings, sniffing utt.), tostarp jebkura mēģinājuma izpētīt, skanēt vai pārbaudīt sistēmas vai tīkla ievainojamību vai radīt drošības pārkāpumus bez tīkla vai sistēmas īpašnieka atļaujas
- jebkura iejaukšanās pakalpojumā, ko sniedz lietotājam, uz servera vai tīkla, piemēram: pasta uzplūds, applūšana, apzinātas darbības, lai noslogotu sistēmu
- TCP-IP paketa viltošana
- augšupielādēt inficētus, bojātus failus vai jebkuru citu programmatūru vai līdzīgu lietojumprogrammu, kas var kaitēt trešajai pusei
- ierobežot vai novērst jebkura cita lietotāja piekļuvi Hostico pakalpojumiem
- vācot vai savācot trešo pušu informāciju vai e-pasta adreses bez viņu piekrišanas
Jebkura mēģinājuma kaitēt serveriem vai klientiem ir stingri aizliegta. Jebkura darbība, kas ietekmē servera pareizu darbību, tiks uzskatīta par ļaunprātīgu izmantošanu un tiks uzskatīta par mēģinājumu kaitēt citiem kolokācijas klientiem.
Jebkurš skripts, kas rada potenciālu drošības risku vai var ietekmēt serveru veiktspēju vai tīkla drošību, tiks automātiski slēgts vai noņemts bez iepriekšēja brīdinājuma.
Hostico patur tiesības ātri rīkoties, lai noņemtu, bloķētu vai atiestatītu piekļuvi jebkurai kontam, lietojumprogrammai, aktivitātei vai informācijai, kas pēc tās būtības var ietekmēt attiecīgās Hostico tīkla iekārtas darbību vai var kaitēt trešo pušu tiesībām.
Pasts
Lai nodrošinātu elektroniskās saziņas pareizu darbību, klientam jāņem vērā šādi noteikumi.
Pēc likumdošanas noteikumiem ir aizliegts veikt komerciālas saziņas, izmantojot elektronisko pastu, izņemot gadījumus, kad saņēmējs ir skaidri devis iepriekšēju piekrišanu šādu saziņu saņemšanai.
E-pasta saraksti / Jaunumu vēstule
Pastu saraksti var tikt apkalpoti apstākļos, kad indivīdi sniedz savu skaidru piekrišanu šajā jautājumā, piekrišana, kas jāreģistrē saraksta operatoram un jātur visu pastu saraksta mūža laikā.
Hostico prasa, lai jebkura komerciālā e-pasta vai kā daļa no pasta saraksta ietver vienkāršas un redzamas "dubultās piekrišanas/dubultās atteikšanās" iespējas.
Masveida e-pasta sūtīšana patērē servera resursus, un šī darbība negatīvi ietekmē klienta saņemto pakalpojumu kvalitāti; tādēļ mums ir daži ieteikumi šajā jautājumā:
- nosūtīšana jāveic agri no rīta (līdz 09:00) vai vakarā pēc 22:00
- nosūtīšana jāierobežo līdz dažām desmitām e-pastu/minūtē
Nesekošana šiem ieteikumiem var izraisīt:
- e-pasta servera sastrēgums ļoti augsta pieprasījumu apjoma dēļ, dažkārt izraisot e-pasta servera bloķēšanu
- IP adreses iekļaušana melnajā sarakstā, no kuras tiek veikta sūtīšana, vairākos surogātpasta sarakstos, ar sekām visiem klientiem, kas hostē lietojumprogrammas attiecīgajā serverī
- ļoti zema ranga attiecībā uz e-pasta pakalpojumiem, piemēram, Yahoo, Gmail utt.
- liels kavējums e-pasta nosūtīšanā
- piegāde uz citiem e-pasta serveriem var kļūt neiespējama
- ietekmējot visus klientus, kas ir savienoti ar tīklu, sakarā ar serveru nepareizu darbību.
Hostico neierobežo e-pastu skaitu, kas var tikt nosūtīti stundā, bet uzrauga SMTP trafiku un patur tiesības iejaukties, tostarp izdzēst nosūtītās ziņas un sazināties ar klientu, ja uzskatām, ka noteikta nosūtīšana neatbilst iegādātā pakalpojuma apjomam vai kaitē servera darbībai.
Ja klientam ir pasta saraksts, ieteicams sazināties ar Hostico, lai noteiktu labas nosūtīšanas prakses un iekļautos optimālā pakalpojuma paketē.
Pielikuma ierobežojums ir 25MB. Maksimālais saņēmēju skaits ziņojumam ir 25.
Mēs neiesakām / nepieļaujam nosūtīšanu uz lielāku skaitu CC/BCC saņēmēju, jo, ja kāda adrese starp saņēmējiem ir nepareiza/nenostrādājoša, visa ziņa paliks bloķēta uz servera.
Lai novērstu jebkādas negatīvas ietekmes uz pakalpojumu darbību, Hostico patur tiesības ierobežot noteiktus e-pasta pakalpojuma parametrus, kas tiek piedāvāti klientiem, jebkurā laikā.
Antispama politika
Nesolicitēto komerciālo ziņojumu (SPAM) sūtīšana, lai reklamētu jebkuru vietni, izmantojot mūsu serverus vai trešo pušu serverus, lai reklamētu jebkuru vietni vai lietojumprogrammu, kas ir hostēta Hostico tīklā, rezultēsies klienta hostinga konta apturēšanā vai anulēšanā bez iepriekšēja brīdinājuma.
Hostico neļauj izmantot savus pakalpojumus tieši vai netieši e-pasta ziņojumu sūtīšanai, pārsūtīšanai, apstrādei vai piegādei:
- nepieprasīti (spam) pārkāpjot jebkādus esošos likumus šajā ziņā
- uz e-pasta adresēm, kas iegūtas, izmantojot novākšanas metodes
- uz adresēm, kas ir nepilnīgas vai nepareizas
- kas neatbilst nozares labākajām praksēm
- pirktajām, izīrētajām vai aizņemtajām sarakstiem
- uz sarakstiem, kas radīs augstu sūdzību skaitu par SPAM
- uz adresēm, kas novestos pie IP iekļaušanas melnajos sarakstos
- kas izmanto vai satur viltotus galvenes
- kas izmanto vai satur neesošas domēna nosaukumus
- kas slēpj vai cenšas sarežģīt pārraides izcelsmes punkta noteikšanu
- kas izmanto citas maldinošas adresēšanas metodes
- kas izmanto trešās puses domēna vārdu bez viņu piekrišanas
- nosūtīts caur trešās puses serveri bez viņu piekrišanas
- kas satur nepatiesu vai maldinošu informāciju
Klients apņemas atbildēt uz Hostico pieprasījumiem attiecībā uz trešo pušu sūdzībām par viņu darbībām 5 dienu laikā no paziņojuma saņemšanas.
Hostico patur tiesības jebkurā laikā pieprasīt pierādījumus par abonenta piekrišanu saraksta operatoram attiecībā uz ziņojumu nosūtīšanu.
Hostico patur tiesības lūgt saraksta operatoram parādīt abonēšanas/atsakšanās metodes, kas piedāvātas abonentiem.
Hostico patur tiesības apturēt konta darbību, ja šie noteikumi netiek ievēroti.
E-pasta sūtīšana / saņemšana
Hostico nevar garantēt e-pastu piegādi, kas nosūtīti no tā aprīkojuma un tīkla uz saņēmēju iesūtnēm.
Hostico arī nevar garantēt e-pastu piegādi neatkarīgi no nosūtītāja/saņēmēja atrašanās vietas (iekšējā/ārējā Hostico tīklā).
Elektroniskā pasta sūtīšanu un saņemšanu var ietekmēt vairāki iekšēji vai ārēji faktori, starp kuriem mēs uzskaitām:
- pastkartes bez pieejamās vietas, kas vairs nevar saņemt ziņojumus
- Nosūtītāja IP adreses iekļautas dažādās melnajā sarakstā, kuru savienojums ar galamērķa e-pasta serveri ir bloķēts
- kļūmes saistītas ar e-pasta serveru sūtīšanu/saņemšanu
- nefunkcijas iekšējā/ārējā tīkla līmenī
- pasta serveri ar agresīviem surogātpasta filtriem
- e-pasta saturs, ko sūtītājs/saņēmēja serveris uzskata par surogātpastu
- pielikumi, kas pārsniedz sūtītāja/saņēmēja pasta servera pieņemtos izmēra ierobežojumus
- pagātnes noraidīšana e-pasta ziņojumiem, pamatojoties uz pelēkā saraksta politikām
- uc.
Veltītais IP
Klientiem piešķirto veltīto IP statusu pārbauda iepriekš pirms faktiskās piešķiršanas.
Pārbaude ietver, bet neaprobežojas ar: IP statusu dažādās melnajā sarakstā, tā reputāciju utt.
Tāpēc jebkura sekojoša IP maiņa tiks veikta tikai pamatotu iemeslu dēļ. Pieprasījums mainīt IP var tikt atteikts vai iekasēts, ja klienta veiktās darbības ir ietekmējušas IP statusu vai reputāciju.
Veltītā IP maiņa ietvers vienreizēju maksu 10€
Veltītās IP pakalpojumi ietver vienu Veltīto IP, kas tiks piešķirta visām domēniem, apakšdomēniem un kontiem, kas darbojas šajā pakalpojumā. Ja vēlaties atdalīt dažus domēnus, apakšdomēnus un kontus uz citiem veltītajiem IP, ir nepieciešama atsevišķa šo iegāde.
IPv6 piešķiršana (kur iespējams) tiek veikta paralēli IPv4 piešķiršanai, jo tās neslēdz viena otru. Nodrošinātais pakalpojums darbosies vienlaicīgi gan uz IPv4, gan uz IPv6. Klienta pieprasījumā IPv6 adrese var tikt noņemta.
XII. Resursi
Katra koplietotā hostinga kontam ir savi resursi, pamatojoties uz iegādātā paketes veidu. Detalizētu šo resursu sarakstu var apskatīt, apmeklējot resursu izmantošanas lapu.
Visi konti tiek uzraudzīti, lai izsekotu to resursu patēriņu.
Hostico patur tiesības sazināties ar klientu par paketes uzlabošanu vai sniegt priekšlikumus veiktspējas uzlabošanai, ja viens vai visi resursi, kas pieder hostinga kontam, tiek regulāri izmantoti līdz maksimālai jaudai.
Faili, kas ir lielāki par 500 MB, nevar tikt glabāti koplietojamās mitināšanas kontos, izņemot konta rezerves kopijas.
Hostico pakalpojumus nedrīkst izmantot audio straumēšanai, videi, failu koplietošanai vai attēlu koplietošanai.
Mūsu serveru izmantošana kā krātuve (piemēram, filmas, mp3, attēli, arhīvi, programmatūras komplekti utt.) arī ir aizliegta.
Hostico paturu tiesības apturēt bez iepriekšēja brīdinājuma lietotnes vai kontus, kuru darbība apgrūtina vai ietekmē jebkādā veidā servera pareizu darbību.
Reseller plāns ļauj bez maksas izveidot/pievienot līdz 10 hostinga kontiem, tostarp paša reseller'a kontu. Klienti, kuri vēlas izveidot/pievienot lielāku skaitu kontu, var iegādāties augstākas ierobežojumu robežas nekā noklusējuma.
Hostico pārvaldītajos VPS gadījumā panelis uz VPS var uzlikt ierobežojumu skaitam kontiem un/vai domēniem, kurus var izveidot attiecīgās licences ietvaros. Šo ierobežojumu var jebkurā laikā mainīt un/vai noņemt, veicot licences atjaunināšanu/mazināšanu, kas attiecas uz kontroles paneli.
VPS pakotēm piešķirtā telpa ir kopējā vērtība, kas piešķirta serverim, taču ne tā vērtība, kuras dēļ klients tieši gūs labumu no saviem datiem (mājaslapu faili, datu bāzes, e-pasti).
No kopējā piešķirtā apjoma daļa tiks aizņemta / izmantota operētājsistēmai, kas instalēta uz VPS, kā arī iespējamam kontroles panelim. Telpa, kas tieši pieejama klienta datiem, būs mazāka.
Daļa no šīs telpas vienmēr jāatstāj pieejama operētājsistēmas un citu iepriekš instalēto lietojumprogrammu atjaunināšanai.
Hostico pārvaldīto VPS īpašnieki tiks automātiski informēti, kad pieejamās VPS resursi sāks tuvināties kritiskajam līmenim, lai varētu veikt nepieciešamos pasākumus.
Ja klients neveic nevienu pasākumu, lai palielinātu pieejamo uzglabāšanas telpu, un tā samazinās zem 1% vai 1GB, Hostico patur tiesības apturēt VPS darbību, lai aizsargātu datus no bojāšanās.
Lai prezentētu piedāvāto pakalpojumu paplašināto funkciju jaudu, dažos gadījumos var tikt izmantoti vārdi kā "Neierobežots" un/vai "Nepakļauts" to aprakstīšanai.
Šie vārdi attiecas uz resursu augstas izmantošanas spēju un nevis uz šo resursu neierobežotu izmantošanu, proti, bez augšējā sliekšņa pastāvēšanas.
Šie sliekšņi attiecībā uz resursiem, kas var tikt izveidoti vai pievienoti (e-pasta kastes, apakšdomēni, uzsvītroti domēni, papilddomēni utt.) ir noteikti pie skaita (daudzuma) 999.
Attiecībā uz mēneša datu pārsūtīšanas slieksni, tas ir noteikts ar pakalpojumam piešķirto joslas platumu, nemainīgā ātrumā XMb/s (joslas platums/sekundē), un nav iespējams pārsniegt datu plūsmu X*S/Mēnesī (joslas platums/sekundē * mēneša attiecīgais sekunžu skaits).
Resursu izmantošana
Dalīts VPS
VPS resursu koplišana, maksimālā līmenī, pastāvīgi ir aizliegta.
Hostico uzraudzīs resursu patēriņu un informēs klientu gadījumos, kad patēriņš pārsniedz šādas robežas:
- CPU 100% ilgstošiem laikiem, kas pārsniedz 30 minūtes
Klients varēs izvēlēties identificēt un atrisināt radušos situāciju vai migrēt uz VPS Dedicētā. Hostico patur tiesības apturēt VPS darbību, ja tā procesi ietekmē citu VPS darbību nodā vai ja tiks ignorēti vairāki brīdinājumi par šo jautājumu.
VPS Dedicēts
Resursi, kas piešķirti šāda veida VPS, ir veltīti 100%.
Tādējādi to izmantošana var notikt maksimālā līmenī ilgākus periodus.
XIII. Derīgums
Šis dokuments ir derīgs uz nenoteiktu laiku.
Hostico patur sev tiesības veikt izmaiņas šajā dokumentā, tāpēc klienti tiek aicināti to periodiski pārskatīt.
Izmaiņas, kas veiktas šajā dokumentā, ir pieejamas šādā adresē: Atjauninājumu noteikumi
Ja ir būtiskas izmaiņas, klienti tiks informēti pa e-pastu.
Ja jums ir papildu jautājumi, lūdzu, sazinieties ar mums.
Jānrakstu pēdējo reizi 01.10.2024
Šis dokuments ir neoficiāls tulkojums. Juridiski saistošā versija ir oriģinālais dokuments rumāņu valodā. Pretrunu gadījumā rumāņu valodas versija būs noteicošā.