Atslēgšana no hostinga pakotnēm
Tālāk mēs apskatīsim visu informāciju un procedūru, kā atjaunot Hostico klienta kontā esošos hostinga pakotnes.
Katrs no mums ir saskāries ar situāciju, kurā neesam spējuši veikt maksājumu dažādu iemeslu dēļ, un mūsu pakalpojumi ir tikuši apturēti. Reaktivācija, lielākajā daļā gadījumu, ietver sazināšanos ar atbalsta komandu, un, ja tie nepiedāvā atbalstu pa telefonu vai tiešsaistes čatu, vienīgā atlicis risinājums ir e-pasts, kas, atkarībā no komandas ātruma, var nodrošināt ātrāku vai ne tik ātru risinājumu.
Turpinājumā mēs pārskatīsim nepieciešamos soļus Hostico klienta kontā esošā hostinga pakas reaktivēšanai.
Pirma lieta, kas mums jādara, ir jāpārliecinās, ka mēs esam autentificējušies pareizajā klienta kontā, kur atrodas apturētā pakalpojuma.
Pēc tam mēs dodamies pa kreisi uz sadaļu „Pakalpojumi” un piekļūstam kontā apturētajam pakalpojumam, kuru vēlamies reaktivizēt.
Ja esam piekļuvuši pareizajam pakalpojumam, visas sadaļas panelī būs monohromas (pelēkas), izņemot sadaļu lapas augšdaļā.
Lai uzsāktu reaktivācijas procesu, mēs noklikšķināsim uz zaļās pogas „Pagaidu reaktivācija”.
Piezīme: Ja pakotnes reaktivācija nav iespējama (dažādu iemeslu dēļ), lapas augšdaļā nebūs paziņojuma, un reaktivācija nebūs iespējama.
Ja process ir noticis ar panākumiem, mēs tiksim sagaidīti ar apstiprinājuma ziņojumu, un pēc lapas atsvaidzināšanas visas mitināšanas paketes funkcijas atkal kļūs aktīvas.
Piezīme:
- Iepriekšnoteikts, mitināšanas pakalpojumi tiek automātiski saglabāti aktīvi 7 dienas pēc termiņa beigām. Paketē var pieprasīt reaktivāciju vēl 7 papildus dienām, kopā veidojot 14 dienu atlikšanu no termiņa beigām.
- Servisu reaktīvāšana ir iespējama tikai 90 dienu intervālā. Ja jūs esat pieprasījis iepriekšēju reaktīvu pēdējo 90 dienu laikā, reaktīvāšana nebūs iespējama ne no jūsu, ne Hostico operatora puses.
- Ja pakalpojumi tiek apturēti citu iemeslu dēļ, piemēram, Hostico noteikumu un nosacījumu pārkāpuma dēļ, reaktivācija klienta saskarnē nav iespējama.
- Reaktīvēt slēgtu mitināšanas paketi nav iespējams. Ja jums bija mitināšanas pakotne, kas tika dzēsta no Hostico serveriem, būs nepieciešams vai nu pasūtīt jaunu mitināšanas pakalpojumu (ja vecie faili nav interesanti), vai sazināties ar atbalsta komandu, lai pārbaudītu, vai ir iespēja atjaunot vecos failus.
- Ja jūs pēdējo 90 dienu laikā neesat pieprasījis reaktivāciju un reaktivācijas poga nav pieejama, jums būs jākontaktējas ar tirdzniecības nodaļu, lai pārbaudītu norādīto situāciju.