
Saturs
I. Kas ir pārvaldīta hostinga?
II. Pārvaldīta hostinga vs Standarta hostinga
III. Vai jums ir nepieciešama pārvaldīta hostinga?
IV. Kā Hostico atšķiras no citiem pārvaldītas hostinga pakalpojumu sniedzējiem?
V. Lietojumprogrammas pārsūtīšana
VI. Integritātes pārbaude
VII. Stresa tests
VIII. Drošības analīze
IX. Frontend analīze un optimizācija
X. Tēmu / aktīvo paplašinājumu analīze
XI. Datu bāzes analīze un optimizācija
XII. Lietojumprogrammas optimizācija
XIII. Piedāvāto pakalpojumu savienošana
XIV. CDN vietnes savienošana
XV. Uptime uzraudzība
XVI. Veiktspējas pārbaude
XVII. Integritātes / drošības analīze
XVIII. Administrācija
I. Kas ir pārvaldītā mitināšana?
Viesbāznes pakotnes iegāde un lietojumprogrammas instalēšana vairs nav grūti uzdevumi vai tādi, kas prasa augstu zināšanu līmeni.
Tomēr to pašu nevar teikt par tālākajām lietojumprogrammas administrēšanas darbībām, proti, par tīmekļa vietni, kas ir instalēta uz šī viesbāznes.
Papildus redzamajiem un taustāmajiem aspektiem, ar kuriem saskaras vietnes īpašnieks, piemēram, vietnes saturs, mārketings, grafiskais interfeiss, sociālie mediji utt., ir jāņem vērā arī lietojumprogrammas tehniskie aspekti, piemēram, drošība, optimizācija, atjauninājumi, uzraudzība utt.
Gan redzamajai daļai klientiem/īpašniekiem (frontend), gan aizmugures daļai ir nepieciešama tieša, aktīva un pastāvīga iesaistīšanās, lai nodrošinātu pareizu darbību. Šī iesaistīšanās prasa laiku, enerģiju un resursus, pat ja ir zināšanas, kas ir būtiskas šo uzdevumu veikšanai.
Pārvaldītā hostinga ietver šo atbildību pārņemšanu, nodrošinot gan hostinga pakalpojumu pareizu darbību, gan klienta lietotnes pareizu darbību.
II. Pārvaldīta mitināšana vs Standarta mitināšana
Izmantojot standarta mitināšanu, jūs iegūsiet labumu no vietas, ko nodrošina iegādātais mitināšanas pakete, un resursiem, kas tai piešķirti. Uzstādīšanas un lietojumprogrammas pārvaldīšanas uzdevums ir klienta atbildība.
Pārvaldītas mitināšanas gadījumā atbildība par lietojumprogrammas/vietnes drošību, optimizāciju, atjaunināšanu un uzraudzību gulstas uz mitināšanas pakalpojumu sniedzēju, kas uzņemas lietojumprogrammas pārvaldīšanas sarežģītību, ļaujot klientam koncentrēties uz unikālas digitālās pieredzes radīšanu, kā arī iegūt nepieciešamo brīvību un mieru.
III. Vai jums ir nepieciešama administrēta mitināšana?
Būtu ieteicams izvēlēties pārvaldītu hostingu, ja:
- jums nav nepieciešamo zināšanu, lai pārvaldītu lietojumprogrammu/vietni
- jums nav nepieciešamā laika, lai pārvaldītu lietotni/saiti
- jūs nevarat atļauties, lai vietne tiktu apdraudēta tās atjaunināšanas/trūkstošās drošības dēļ
- jūs nevēlaties zaudēt apmeklētājus/klientus lēni ielādējamas tīmekļa vietnes dēļ
IV. Ar kā Hostico atšķiras no citiem pārvaldītās hostinga pakalpojumu sniedzējiem ?
Kaut arī ir uzņēmumi, kas piedāvā hostinga pakotnes ar noteiktu lietojumprogrammu nosaukumiem to nosaukumos, tās neietver šo lietojumprogrammu pārvaldību.
Pārvaldītais hostinga pakalpojums ir papildu pakalpojums tiem, ko jau piedāvā Hostico, tāpēc iemesli, kas norādīti šeit, attiecas arī uz šo pakalpojumu.
Ātrums, uzticamība, veiktspēja un sniegtā atbalsta iemesli, lai pārvietotu savu vietni uz Hostico.
Pabeidzot pārvaldīto hostinga pakalpojumu, līdzās optimizācijām, kas veiktas lietotnē, mēs nodrošinām arī blakus risinājumus servera līmenī, piemēram, Memcached, Redis, ElasticSearch, Nginx.
Šie risinājumi samazinās slodzi uz lietotni un uzlabos tās veiktspēju.
Pakalpojumi, ko mēs piedāvājam kā daļu no pārvaldītā hostinga pakotnes, papildus ieguvumiem, kas netieši nodrošināti ar Hostico hostinga pakotni, ir:
V. Lietojumprogrammas pārsūtīšana
Bezmaksas pakalpojums, kas piedāvāts visiem Hostico hostinga pakotnēm:
- failu un datubāzu pārsūtīšana
- pārliktojot lietojumprogrammu, lai tā darbotos mūsu serveros
- pasta kastu pārsūtīšana kopā ar to saturu
VI. Integritātes pārbaude
Pirms jebkādu darbību veikšanas mēs pārbaudīsim lietojumprogrammas integritāti. Ja tā ir apdraudēta, tad jebkuri turpmākie testi nav nozīmīgi, un vispirms mēs koncentrēsimies uz lietojumprogrammas integritātes atjaunošanu.
Failu/datu bāzes skenēšana, lai atrastu iespējami bojātus/inficētus failus un/vai nevēlamus ierakstus.
VII. Stresa tests
Mēs pārbaudīsim aptuveno vienlaicīgo savienojumu skaitu, ko lietojumprogramma atbalsta ar piešķirtajiem resursiem pirms un pēc tās optimizācijas.
VIII. Drošības analīze
Notiek mēģinājums identificēt drošības jautājumus un potenciālās ievainojamības, kas varētu novest pie vietnes apdraudējuma. Pēc tam tiek īstenoti drošības pasākumi, lai stiprinātu lietojumprogrammu.
Lietojumprogrammas ievainojamību, paplašinājumu un uzstādīto tēmu pārbaude.
Vietnes pārbaude ārējās datu bāzēs attiecībā uz tās statusu un reputāciju.
IX. Frontend analīze un optimizācija
Frontend optimizācijas pārbaude lietotnes/saites atbilstoši Google/Yslow noteiktajiem standartiem un optimizēšana, attiecīgi korelējot lietotni ar tiem, lai sasniegtu zemāku ielādes laiku.
X. Aktīvo tēmu/paplašinājumu analīze
Pārbaudot to darbību, slodzes līmeni, iespējamās nesaderības, ievainojamības utt.
XI. Datu bāzes analīze un optimizācija
Tiek pārbaudīts datu bāzes slodzes līmenis ar būtisko informāciju, ko uzglabā katra individuālā lietotne, kā arī SQL vaicājumi, kurus izpilda lietotne, lai optimizētu atbilstošās SQL tabulas.
XII. Lietojumprogrammas optimizācija
Pasākumu ieviešana, kuru mērķis ir samazināt lietojumprogrammas resursu patēriņu, nepārkāpjot tās pareizu darbību.
XIII. Blakus pakalpojumu savienojums
Atkarībā no izmantotās lietojumprogrammas un pasākumiem, kas jāveic labākai veiktspējai, tā tiks savienota ar serverī uzstādītajām pakalpojumiem, lai ņemtu daļu no lietojumprogrammas patērētajiem resursiem un samazinātu tās atbildes laiku.
XIV. Saistīt vietni ar CDN
Lai uzlabotu mājaslapas ielādes ātrumu no dažādām vietām visā pasaulē, mēs savienojam mājaslapu ar globālu CDN tīklu, lai nodrošinātu pēc iespējas ātrāku ielādes ātrumu. Pareizi konfigurēts CDN var arī aizsargāt mājaslapas pret DDOS (izkliedētā pakalpojumu atteikuma) uzbrukumiem, samazinot to ietekmi uz projektu darbību.
XV. Uptime uzraudzība
Mēs regulāri pārbaudām tīmekļa vietnes darbību, kas nozīmē, ka mūsu reaģēšanas laiks ir gandrīz momentāns jebkura pārtraukuma gadījumā, kas var rasties. Hostico komanda nekavējoties tiek informēta par traucējumiem, un verifikācija un cēloņa novēršana tiek uzsākta pēc iespējas ātrāk.
XVI. Veiktspējas Pārbaude
Mēs analizējam mājaslapas veiktspēju, lai identificētu iespējamās neparedzētās situācijas, uzlabotu tās, kā arī īstenotu jaunus pieejamos metodes funkcionalitātes uzlabošanai.
XVII. Analīze Integritāte/Dropības
Failu/datu bāzes skenēšana, lai identificētu iespējamās bojātās/inficētās failus un/vai nevēlamās ierakstus.
Drošības skenēšana, lai identificētu iespējamās ievainojamības, kas var rasties atjaunināšanas vai paplašinājuma/tēmas uzstādīšanas/atinstalēšanas rezultātā.
Programmatūras ievainojamības pārbaude, uzstādītās paplašinājumi un tēmas.
Kontrolējot vietni ārējās datu bāzēs attiecībā uz tās statusu un reputāciju.
XVIII. Pārvaldība
Paplašinājumu/tēmu instalēšana/atinstalēšana/konfigurēšana.
Šie pakalpojumi tiek piedāvāti lietojumprogrammām, proti, CMS WordPress, Woocommerce, Prestashop, OpenCart, Joomla, Virtuemart un Drupal.
Pakalpojums nav pieejams lietojumprogrammām, proti, CMS, kuru vietējā funkcionalitāte vai paplašinājumi ļauj izveidot vairākas vietnes / veikalus (multisite / multistore)