Bieži uzdotie jautājumicPanel

Kā varu atiestatīt savu cPanel kontu (izdzēst visu informāciju)?

Atjaunojiet savu cPanel kontu, nosūtot e-pastu uz help@hostico.com. Uzmanību: visa informācija tiks dzēsta un konts atgriezīsies sākotnējā stāvoklī.

5
Skati 589Atjaunināts 7 luniPublicēts uz 22/09/2018no Sebastian Szlivka

Ja vēlaties atiestatīt savu cPanel kontu un dzēst visu informāciju par hostingu, jums būs jāsūta e-pasts uz tehnisk@hostico.com, pieprasot to. Jums arī būs jāpievērš uzmanība šādiem aspektiem:
- visa informācija par hostingu tiks dzēsta: datubāzes, faili, e-pasti, cronjobs, pāradresācijas, pielāgotās iestatījumi utt.
- cPanel konts atgriezīsies sākotnējā stāvoklī, kāds tas bija aktīvo hostinga paketi aktivizēšanas brīdī.

Līdzīgi raksti

cPanel man nenodrošina manas izmantotā vieta pēc failu vai e-pastu dzēšanas. Ko var darīt?Bieži uzdotie jautājumi /cPanel

Uzziniet, kāpēc cPanel neatjaunina jūsu izmantoto hostinga vietu pēc failu vai e-pastu dzēšanas, un ko var darīt šajā jautājumā.

no Sebastian Szlivka
Skati 277
Atjaunots pirms 1 mēneša
Publicēts uz 29/10/2018
Kas ir tehniskā atbalsta pakalpojumi apakšlīgumiem?Bieži uzdotie jautājumi /Izstrādātājs

Uzziniet, kā darbojas tehniskais atbalsts uz apakšlīgumiem Hostico, lietotāju piešķiršanas metode un to autorizācijas nozīmīgums pakalpojumiem.

no Mark Dohi
Skati 245
Pēdējoreiz atjaunots pirms 2 gadiem
Publicēts uz 12/07/2022