Esmu samaksājis, kāpēc rēķins tiek rādīts kā nesamaksāts?
Uzziniet, kāpēc rēķins neapmaksā, par spīti maksājuma veikšanai, un kā notiek maksājumu apstrāde pakalpojumu aktivizēšanai. Noderīga informācija šeit!
Maksājumi tiek apstrādāti manuāli pārdošanas nodaļā tādā secībā, kādā tie tiek saņemti. Ja maksājumu apjoms ir liels vai rodas sarežģījumi saistībā ar maksājumu, var rasties aizkavēšanās starp klienta maksājumu un rēķina izsniegšanu, kā arī pakalpojumu aktivizēšanu vai atjaunošanu. Tomēr lielākajā daļā gadījumu rēķins tiek izsniedzis dažu minūšu laikā pēc maksājuma saņemšanas.
Svarīgs: Mēneša pēdējā dienā vai pēdējās dienās rēķini par maksājumiem ar karti tiks izsniegti tikai nākamā mēneša pirmajā darba dienā. Lai gan rēķins šajā periodā parādīsies ar statusu NEMAKSĀTS, pasūtītie vai atjaunotie pakalpojumi tiks apstrādāti kā pieprasīts. Šo aizkavi nosaka grāmatvedības iemesli, un pēc tam tiks izsniegts galīgais nodokļu rēķins par saņemto summu. Informācijai par rēķina struktūru varat konsultēties šajā mācību materiālā.
Bankas pārskaitījumu gadījumā mēs iesakām nosūtīt maksājuma apliecinājumu uz adresi commercial@hostico.com, ja vēlaties, lai pakalpojumu aktivizēšana vai atjaunošana notiktu iepriekš. Rēķins tiks izsniegts tikai pēc tam, kad summa tiks saņemta Hostico bankas kontā. Bankas darījumu apstrāde var aizņemt no 2 līdz 24 stundām iekšējiem pārskaitījumiem, savukārt starptautiskiem darījumiem ilgums var sasniegt 48-72 stundas, atkarībā no izsniegšanas bankas.