Bieži uzdotie jautājumiKomerciaalais

Esmu samaksājis, kāpēc rēķins tiek rādīts kā nesamaksāts?

Uzziniet, kāpēc rēķins neapmaksā, par spīti maksājuma veikšanai, un kā notiek maksājumu apstrāde pakalpojumu aktivizēšanai. Noderīga informācija šeit!

11
Skati 989Atjaunināts 2 luniPublicēts uz 17/07/2018no Mark Dohi

Maksājumi tiek apstrādāti manuāli pārdošanas nodaļā tādā secībā, kādā tie tiek saņemti. Ja maksājumu apjoms ir liels vai rodas sarežģījumi saistībā ar maksājumu, var rasties aizkavēšanās starp klienta maksājumu un rēķina izsniegšanu, kā arī pakalpojumu aktivizēšanu vai atjaunošanu. Tomēr lielākajā daļā gadījumu rēķins tiek izsniedzis dažu minūšu laikā pēc maksājuma saņemšanas.

Svarīgs: Mēneša pēdējā dienā vai pēdējās dienās rēķini par maksājumiem ar karti tiks izsniegti tikai nākamā mēneša pirmajā darba dienā. Lai gan rēķins šajā periodā parādīsies ar statusu NEMAKSĀTS, pasūtītie vai atjaunotie pakalpojumi tiks apstrādāti kā pieprasīts. Šo aizkavi nosaka grāmatvedības iemesli, un pēc tam tiks izsniegts galīgais nodokļu rēķins par saņemto summu. Informācijai par rēķina struktūru varat konsultēties šajā mācību materiālā.

Bankas pārskaitījumu gadījumā mēs iesakām nosūtīt maksājuma apliecinājumu uz adresi commercial@hostico.com, ja vēlaties, lai pakalpojumu aktivizēšana vai atjaunošana notiktu iepriekš. Rēķins tiks izsniegts tikai pēc tam, kad summa tiks saņemta Hostico bankas kontā. Bankas darījumu apstrāde var aizņemt no 2 līdz 24 stundām iekšējiem pārskaitījumiem, savukārt starptautiskiem darījumiem ilgums var sasniegt 48-72 stundas, atkarībā no izsniegšanas bankas.

Līdzīgi raksti

Kāpēc mans hostinga pakalpojums ir apturēts?Bieži uzdotie jautājumi /Komerciaalais

Pakalpojuma apturēšana lielākajā daļā gadījumu notikusi neapmaksāta rēķina dēļ, taču var būt arī citi iemesli.

no Andrea Zemba
Skati 480
Pēdējoreiz atjaunots pirms 2 gadiem
Publicēts uz 26/07/2018
Kā es varu samaksāt rēķinu?Bieži uzdotie jautājumi /Komerciaalais

Uzziniet, kā varat apmaksāt proforma rēķinu, izmantojot kredītkarti vai bankas pārskaitījumu, piekļūstot rēķina kodam e-pastā vai norādītajos kontos.

no Bogdan Jitaru
Skati 281
Pēdējoreiz atjaunots pirms 2 gadiem
Publicēts uz 20/08/2018
Cik ilgi ilgst mājaslapas pievienošana CloudFlare?Bieži uzdotie jautājumi /Cloudflare

CloudFlare vietnes pievienošana ir ātra, bet izmaiņu izplatīšana var ilgt, tāpēc ieteicams to veikt naktī optimālai darbībai.

no Alexandru Jurca
Skati 239
Atjaunināts pirms 5 gadiem
Publicēts uz 25/03/2019
Vai kontu var papildināt, lai apmaksātu pro forma rēķinus?Bieži uzdotie jautājumi /Komerciaalais

Atklāj, kā ātri un viegli papildināt savu Hostico kontu proformas rēķinu apmaksai, izmantojot kredītkarti vai bankas pārskaitījumu.

no Mark Dohi
Skati 224
Pēdējoreiz atjaunots pirms 2 gadiem
Publicēts uz 23/08/2018