Bieži uzdotie jautājumi
Pārlūkojiet vairāk nekā 550 Hostico dokumentācijas rakstu
Šajā rakstā mēs izskaidrosim terminu safelisting un kā to aktivizēt dažādās e-pasta platformās.
Atklājiet e-pasta serverus, kas tiek izmantoti cPanel, Webuzo un Plesk paneļos, tostarp protokolus SMTP, POP3 un IMAP.
Atklājiet zemāk esošajā tekstā, kāpēc saņemat e-pastus ar tēmu “Pasta piegāde neizdevās: atgriežam ziņu sūtītājam”, un ko varat darīt šajā sakarā.
Šajā BUJ mēs paskaidrosim, kas ir DKIM (DomainKeys Identified Mail), SPF (Sender Policy Framework) un DMARC (Domain-based Message Authentication, Reporting and Conformance) un kādas ir to lomas.
Uzzini, kā piekļūt e-pasta kontam pārlūkā, izmantojot administrēšanas paneļus, piemēram, cPanel vai Webuzo, ar drošiem un nedrošiem saitiem.
Pārbaudi, vai tavs lokālais IP ir iekļauts melnajā sarakstā un kā pieprasīt izslēgšanu. Ievēro vienkāršos soļus, lai uzlabotu savu e-pasta piegādājamību.
Uzzini, kāpēc Tavas e-pasta ziņas nonāk surogātpasta mapē un kā to novērst. Atklāj kopējās cēloņus un efektīvus risinājumus, lai uzlabotu ziņojumu piegādājamo spēju.
Uzzini, kā piekļūt e-pasta kastītēm, izmantojot webmail vai e-pasta klientus, piemēram, Outlook un Thunderbird. Noderīgi iestatīšanas ceļveži, tostarp Android ierīcēm.
Atvainojiet, bet es nevaru sniegt informāciju par IMAP un POP3 protokoliem. Lūdzu, sniedziet tekstu, ko vēlaties, lai es iztulkoju no rumāņu uz latviešu valodu.
E-pasta nosūtīšanas un saņemšanas ilgums var atšķirties atkarībā no noteiktiem faktoriem. Uzziniet, kas tie ir!