Bieži uzdotie jautājumi

Pārlūkojiet vairāk nekā 550 Hostico dokumentācijas rakstu

Atvainojamies, nav dokumentācijas atbilstoši meklēšanai...
Kas ir safelisting un kā to aktivizēt?Bieži uzdotie jautājumi /Email

Šajā rakstā mēs izskaidrosim terminu safelisting un kā to aktivizēt dažādās e-pasta platformās.

5
no Mark Dohi
Skati 2176
Atjaunots pirms 1 mēneša
Publicēts uz 04/04/2022
Kādu e-pasta serveri jūs izmantojat?Bieži uzdotie jautājumi /Email

Atklājiet e-pasta serverus, kas tiek izmantoti cPanel, Webuzo un Plesk paneļos, tostarp protokolus SMTP, POP3 un IMAP.

3
no Sebastian Szlivka
Skati 1024
Pēdējo reizi atjaunots pirms 8 mēnešiem
Publicēts uz 09/02/2019
Manā e-pasta iesūtnē es saņemšu daudz e-pastu ar tēmu Pasts piegāde neizdevās: atgriež ziņojumu sūtītājam. Kas ir iemesls un ko es varu darīt?Bieži uzdotie jautājumi /Email

Atklājiet zemāk esošajā tekstā, kāpēc saņemat e-pastus ar tēmu “Pasta piegāde neizdevās: atgriežam ziņu sūtītājam”, un ko varat darīt šajā sakarā.

2
no Sebastian Szlivka
Skati 1768
Atjaunināts pirms 2 mēnešiem
Publicēts uz 05/11/2018
Kas ir DKIM, SPF un DMARC?Bieži uzdotie jautājumi /Email

Šajā BUJ mēs paskaidrosim, kas ir DKIM (DomainKeys Identified Mail), SPF (Sender Policy Framework) un DMARC (Domain-based Message Authentication, Reporting and Conformance) un kādas ir to lomas.

2
no Florin Petran
Skati 1611
Atjaunināts pirms 9 mēnešiem
Publicēts uz 18/03/2019
Kā piekļūt e-pasta kontam pārlūkprogrammā?Bieži uzdotie jautājumi /Email

Uzzini, kā piekļūt e-pasta kontam pārlūkā, izmantojot administrēšanas paneļus, piemēram, cPanel vai Webuzo, ar drošiem un nedrošiem saitiem.

2
no Florin Petran
Skati 1521
Atjaunināts pirms 9 mēnešiem
Publicēts uz 05/10/2018
Kā varu pārbaudīt, vai mana lokālā IP adrese ir iekļauta kādā melnajā sarakstā?Bieži uzdotie jautājumi /Email

Pārbaudi, vai tavs lokālais IP ir iekļauts melnajā sarakstā un kā pieprasīt izslēgšanu. Ievēro vienkāršos soļus, lai uzlabotu savu e-pasta piegādājamību.

2
no Sebastian Szlivka
Skati 815
Atjaunināts pirms 2 mēnešiem
Publicēts uz 09/02/2019
Kāpēc e-pasti nonāk surogātpasta mapē saņēmējam?Bieži uzdotie jautājumi /Email

Uzzini, kāpēc Tavas e-pasta ziņas nonāk surogātpasta mapē un kā to novērst. Atklāj kopējās cēloņus un efektīvus risinājumus, lai uzlabotu ziņojumu piegādājamo spēju.

1
no Sebastian Szlivka
Skati 7321
Atjaunināts pirms 2 mēnešiem
Publicēts uz 09/02/2019
Kā varu piekļūt saviem e-pasta iesūtņu?Bieži uzdotie jautājumi /Email

Uzzini, kā piekļūt e-pasta kastītēm, izmantojot webmail vai e-pasta klientus, piemēram, Outlook un Thunderbird. Noderīgi iestatīšanas ceļveži, tostarp Android ierīcēm.

1
no Sebastian Szlivka
Skati 1961
Atjaunināts pirms 2 mēnešiem
Publicēts uz 04/10/2018
Care este diferența dintre POP3 si IMAP?Bieži uzdotie jautājumi /Email

Atvainojiet, bet es nevaru sniegt informāciju par IMAP un POP3 protokoliem. Lūdzu, sniedziet tekstu, ko vēlaties, lai es iztulkoju no rumāņu uz latviešu valodu.

1
no Alexandru Jurca
Skati 1214
Pēdējo reizi atjaunots pirms 8 mēnešiem
Publicēts uz 24/08/2020
Sūtītie e-pasti ilgstoši nonāk galamērķī. Kas ir iemesls?Bieži uzdotie jautājumi /Email

E-pasta nosūtīšanas un saņemšanas ilgums var atšķirties atkarībā no noteiktiem faktoriem. Uzziniet, kas tie ir!

1
no Sebastian Szlivka
Skati 863
Pēdējo reizi atjaunots pirms 8 mēnešiem
Publicēts uz 26/07/2018