Bieži uzdotie jautājumiEmail

Manā e-pasta iesūtnē es saņemšu daudz e-pastu ar tēmu Pasts piegāde neizdevās: atgriež ziņojumu sūtītājam. Kas ir iemesls un ko es varu darīt?

Atklājiet zemāk esošajā tekstā, kāpēc saņemat e-pastus ar tēmu “Pasta piegāde neizdevās: atgriežam ziņu sūtītājam”, un ko varat darīt šajā sakarā.

2
Skati 1768Atjaunināts 2 luniPublicēts uz 05/11/2018no Sebastian Szlivka

Pastāv vairāki iemesli, kāpēc e-pasta iesūtnē pastāvīgi tiek saņemti ziņojumi ar tematu “Pasta piegāde neizdevās: atgriež ziņojumu sūtītājam”. Visbiežākie iemesli ir:

1. E-pasta iesūtne sūta SPAM ziņojumus

  • Lai risinātu šo problēmu, ir nepieciešams atiestatīt skartās e-pasta kastes paroli. Ja izmantojat cPanel, varat sekot šim ceļvedim: Paroles atiestatīšana e-pasta kastē cPanel.
  • Ieteicams arī skanēt visus ierīces, no kurām piekļūstat šai e-pasta iesūtnē, izmantojot atjauninātu antivīrusu programmatūru.

2. Vietnes kontaktforma ģenerē SPAM ziņojumus

  • Ja jūsu vietnē ir kontaktforma, tā var kļūt par robotu mērķi, kas ģenerē SPAM.
  • Lai novērstu šo uzvedību, mēs iesakām ieviest CAPTCHA moduli kontaktformā.

Līdzīgi raksti

Kāpēc e-pasti nonāk surogātpasta mapē saņēmējam?Bieži uzdotie jautājumi /Email

Uzzini, kāpēc Tavas e-pasta ziņas nonāk surogātpasta mapē un kā to novērst. Atklāj kopējās cēloņus un efektīvus risinājumus, lai uzlabotu ziņojumu piegādājamo spēju.

1
no Sebastian Szlivka
Skati 7321
Atjaunināts pirms 2 mēnešiem
Publicēts uz 09/02/2019
CAPTCHA ir kas tas ir, un kādas ir atšķirības starp CAPTCHA, ReCAPTCHA un NoCAPTCHA?Bieži uzdotie jautājumi /Izstrādātājs

Uzziniet, kas ir CAPTCHA un atšķirības starp CAPTCHA, reCAPTCHA un noCAPTCHA. Atklājiet, kā darbojas šīs tiešsaistes validācijas metodes.

no Mark Dohi
Skati 721
Pēdējo reizi atjaunināts pirms 7 mēnešiem
Publicēts uz 29/04/2022