Bieži uzdotie jautājumi • Email
Manā e-pasta iesūtnē es saņemšu daudz e-pastu ar tēmu Pasts piegāde neizdevās: atgriež ziņojumu sūtītājam. Kas ir iemesls un ko es varu darīt?
Atklājiet zemāk esošajā tekstā, kāpēc saņemat e-pastus ar tēmu “Pasta piegāde neizdevās: atgriežam ziņu sūtītājam”, un ko varat darīt šajā sakarā.
2
Skati 1768Atjaunināts 2 luniPublicēts uz 05/11/2018no Sebastian Szlivka
Pastāv vairāki iemesli, kāpēc e-pasta iesūtnē pastāvīgi tiek saņemti ziņojumi ar tematu “Pasta piegāde neizdevās: atgriež ziņojumu sūtītājam”. Visbiežākie iemesli ir:
1. E-pasta iesūtne sūta SPAM ziņojumus
- Lai risinātu šo problēmu, ir nepieciešams atiestatīt skartās e-pasta kastes paroli. Ja izmantojat cPanel, varat sekot šim ceļvedim: Paroles atiestatīšana e-pasta kastē cPanel.
- Ieteicams arī skanēt visus ierīces, no kurām piekļūstat šai e-pasta iesūtnē, izmantojot atjauninātu antivīrusu programmatūru.
2. Vietnes kontaktforma ģenerē SPAM ziņojumus
- Ja jūsu vietnē ir kontaktforma, tā var kļūt par robotu mērķi, kas ģenerē SPAM.
- Lai novērstu šo uzvedību, mēs iesakām ieviest CAPTCHA moduli kontaktformā.