Kā varu atjaunot sava domēna reputāciju Gmail?
Šis raksts izskaidro procedūru, kādā var atjaunot domēna reputāciju gadījumā, ja ziņojumi tiek saņemti vai tiek uzskatīti par SPAM no GMail.
Bieži notiek, ka jūs gaidāt e-pastu, un tas tiek aizkavēts. Vēlāk jūs uzzināt, ka tas ir ieradies, bet faktiski nonācis SPAM. Jūs atzīmējat e-pastu kā NAV SPAM un pārvietojat to uz INBOX. Tomēr problēma nav pilnībā atrisināta. Ir iespējams, ka GMAIL atkārtoti noraida ziņas vai, vēl sliktāk, bloķē tās jau no paša pirmā savienojuma ar viņu serveriem. Kad tas notiek, jūs saņemat ziņu ar noraidīšanas ziņojumu, kas izskatās aptuveni šādi:
Šī ziņojuma analīze ir diezgan sarežģīta, jo GMail nesniedz skaidrus paskaidrojumus attiecībā uz noraidīšanas iemeslu un precīzu procedūru, kā novērst problēmu. GMail bieži sastop šādas situācijas, un nosūtītais e-pasts, kurš tiek uzskatīts par aizdomīgu viņu serveriem, automātiski izsauks sarkano karogu. Sūtītāja domēna reputācija cietīs, tostarp domēni, kurus pārvalda G Suite, un nosūtītie ziņojumi sāks tikt noraidīti. Domēna reputāciju ir diezgan grūti atjaunot, jo, kad GMail sāk noraidīt ziņojumus, nav iespējas saņēmējiem tos atzīmēt kā NAV SUŅTŲ UN koriģēt GMail uzvedību.
Pirmais solis, mēģinot novērst problēmu, ir iegūt detalizētākus pārskatus, reģistrējot domēnu Postmaster Tools, kur var aplūkot piegādes problēmas. Ziņas tiek filtrētas, ņemot vērā saturu, tēmu, parakstu un e-pastā rakstītās atslēgvārdu. Tādējādi e-pasti būs jāpielāgo GMail prasībām, bet tas nav viss. GMail pieeja e-pasta trafika apstrādei balstās uz programmatūru, kas mācās un analizē tendences un modeļus reālā laikā, labojot savas kļūdas. Filtri pielāgosies un adaptēsies katram individuālajam GMail lietotājam, pamatojoties uz viņu uzvedību, un pielāgosies viņu vēlmēm. Ja lielākā daļa saņēmēju neatver jūsu e-pastus vai vispār uz tiem neklikšķina, tas GMail radīs iespaidu, ka šīs ziņas nav svarīgas. Turklāt, ja kāds atzīmē ziņu kā SPAM, GMail katalogizēs domēnu kā nevēlamu. Šis faktoru apvienojums samazinās domēna reputāciju, līdz tas tiks pilnībā bloķēts GMail serverī. Tādējādi ir svarīgi apsvērt e-pasta saturu un nodrošināt, ka tas vienmēr tiek redzēts saņēmēja.
Kopumā bezmaksas e-pasta pakalpojumu sniedzēji cenšas dažādos veidos un tehnoloģijās uzturēt e-pasta satiksmi kā leģitīmu, novēršot SPAM, krāpnieciskus e-pasta mēģinājumus un citus nevēlamus vai nesolicītus ziņojumus.